VART ÄR SOLEN???



Läste tidningen att solen skulle komma hit och att det
skulle bli jätte varmt.Men hallå hmm jag vaknade i morse
och gick upp och tittade ut och tro ni inte att det var grått ute?
Hmm jag undrar vart solen är i dag?
Hmm jag kanske läste  fel nej det måste ha varit tidningen som
ljög för mig :-(
Inte första april i dag men tidningen kan ju hitta på vad som
helst nu för tiden.

En annan sak som är sjuk som skrämmer mig är
att det har kommit glas i mat produkter nu och
inte bara kykling.
Förut när det bara var i kykling då tänkte jag nu får
Filip sluta äta kykling och vi får skära i små bitar.
Det är väl någon sjuk hjävel eller en stor liga som ligger
bakom det hela som är rädd om djuren,
Men sen när det började komma på falukorven då
blir man ännu räddare,
Filip älskar falukorv det är vidrigt och veta
att det kan dyka upp glas man mår illa av det.
Tänk om det ska vara så enkelt att smulla ner glas
i mat tänk då vad änkelt det är om någon vill spruta in
gifigt gift i maten :-(
Vad fan är det på väg vill fan skapet att vi ska sluta
och äte helt eller och inte nog med det har
det börja komma i bröd o frukt *hjälp*
Man fårn nog börja göra egen mat i från grunden nu.
Och det jag är jätte jätte rädd för är att det kommer i
bebis mat som gröt välling och burkmat med mera.
Jag är så rädd nu att min son ska få glas i munnen.
Det borde vara fler folk som är rädda o inte bara jag.
Jag tycker det är så vidrigt jag vet bra inte vad den
personen vill ha ut på det hela??????????
kanske vill personen att vi ska leva som kossor
och stå och beta på andra sidan? eller
vill personen bara att vi ska sluta äta allt?
Hmm jag vet inte hoppas bara det tar slut snart
för det här skitet skrämmer mig.

I dag så är jag jätte trött.
Jag gick upp vid 9 i morse o var jätte pigg.
Lekte en stund med Filip och åt frukost.
Sen så gick vi till pappa som hade det skönt och låg
och sov så Filip o jag blev också sugna på det.
Men det dröjde inte länge förän Fiip ville
upp o herja då hade mamma blivit så trött.
Tack o lov så gick F upp.
Min underbara älskling gick upp i dag :-)
Och tur för mig att jag fick sova ut.
men när jag vaknade var jag grymt trött
men jag gick upp men då var jag seg.

Nu sitter jag här med ett jucie glas och försöker
piggna till.
i dag lär det fel inte hända ett skit här förutom att det
är kallt och jag vet inte vad vi ska göra i dag.

Ha en trevlig dag alla pöss mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0