Veckans bilder!


Onsdag passade Filip på och lyxa till det.
Passade på att tjuva chips i från pappa medans
pappa pratade i telefonen o låg i sängen hehe.
Super morsan passade på att fota gulliga busungen.
Och sprang och visade den för pappa som får upp ur
sängen och tog bort chipsen ;-)

En sne bild på Filip o mig någon som inte kan fotografera oss
på längden *snyf*
Filip o jag på torsdag då vi var ute i vår solen och ett besök hos farmor
och fikade.
Här har även jag nya snygga vår jeans med hål.
Så jag ser ut som en 70 tals brud blink blink.

Fredagens bild går ju först o främst till min underbara
familj som betyder mycket för mig.
jag älskar er så otroligt mycket.
I LOVE FILIP O FREDRIK PÖSS
Ni är mina goa pöjkar ska ni alltid vara.
/mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0