Vitare tänder.

För länge sen så köpte jag tandblekning som jag inte vågat
använt än hihi fegis som jag är i bland.
Men det kan nog bero på att man inte får dricka kaffe eller
te när man bleker sina tänder.
Men nu är det vår så nu får jag väl ta det lite lugnt med kaffe och sånt gott.
Så i dag tog jag modet till mig och krånglade med att bleka tänder.
Och jag satt där nog i 30 minuter och hoppas på resutalt och gissa
herre gösses sa belle jöns jag fick faktist lite vitare tänder :-)
Yes det fungerade på mig så i morn blir det en tur igen så
hoppas ajg mer på vitare tänder.
Så nu är man nöjd med sina tänder en sak som jag vill göra
med mina tänder det är att pressa ihop dom så dom blir
mer jämnare :-) men just nu har jag inte råd tänk vad
mycket man skulle vijlja fixa till sig men man inte har
råd med det :-(
För man lever i en sån sjuk värld där allt och alla ska
se så prerfekta ut.
Tänk när min mormors mormor var ung då skulle man vara
tjock och krafftig då visade att man hade mycket pengar.
Men tänk nu ska alla se så smalla ut som bara den och ha zero noll
på kläderna hallå det är ingen storlek.
Usch det är sjuk small ska man vara och stora balong tuttar som
explodera det är sånt som samhälle vill att man ska se ut
så kollar gubbarna mer på än.
Usch fy fan vilken sjuk värld man lever i bland.

Nu blir det allt att ta en promenad men sitt vita leände *blink*
Ha det gött pöss mammatingeling

Kommentarer
Postat av: Desireé

Ja gör det =o) Vore kul o ses!

2009-04-15 @ 15:55:15
URL: http://togetherwemakeafamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0