En lyckad helg!

Hurra min helg blev lyckad som bara den :-)
Hurra det hade jag faktist inte kunnat trot men gud så bra den
blev specielt lördagen förstås.
Så jag tar och börja med Lördag!

Lördag inflyttningsbesök.
Jag gick upp skapplikt tidigt på lördags morgon typ vid 8.
Började med spisen som hade varit med om en olycka p
fredagas kvällen inget jag går in på att berätta men vi
klarade oss väldigt bra :-)
Så det tog över en timma att fixa med spisen.
Efter det blev det att fixa allt annat och det tog en lång tid innan
allt blev klart.
Vid 12 hade jag tänkt att börja med maten men tror ni inte att jag hade
glömt att ta ut köttfärsen usch så in i micro sen tina upp den i 30 minuter.
Sen började jag med maten.
Innan 1 kom det första gästerna och gud vad stressad jag var.
Men jag hade ett glatt humör hela tiden var så glad att få träffa min släkt.
När kl var 1 så hade alla gäster kommit och fy mammatingleing maten var inte klar
än på ett tag :-( *usch vad jag skämdes* Ville ju att maten skulle stå på bordet vid
1 men jag fick dra ut på tiden sen fick jag lite hjälp ut av E att skära grönsaker.
Så vid hal 2 var maten klar och jätte fint blev det.
Jag var så glad att ha mina gäster hos mig.
Jag har aldrig haft så mycket folk i min lägenheten så det får allt bli
fler gånger.
Sen fick även jag i fredrik lite inflyttningspressenter det är alltid kul :-)
Så pressent kort i från ikea som vi ville ha jätte bra och pengar.
Sen fick vi även en vin flaska ut av min kära syster jag längtar redan
tills på fredag nej jag mennar lördag då kanske man kan ta sig ett glas vin
i bubbelbadkaret :-)Jag är så nyfiken på hur den smakar.
Det var ju Tindra som hade varit på systembolaget och valt flaska.
Så vi får väl allt se om hon har valt en bra flaska till oss.
Ofta så är det ju så att fula flaskar har alltid det godasde innehålet
och det finnasde flaskorna har det som smakar piss.
Men jag ska inte avgöra något i förväg för flaskan var jätte fin blå färg.
Men jag hoppas vinet smakar gött.
Sen fick vi även massa blommor och det är kul det också specielt jag
som har gröna fingrar.

Efter maten så diskade vi fick även hjälp ut av E dena gång.
Vad skönt att visa personer vill hjälpa till det går mycket fortare då.
Efter disken blev det fika mums många tyckte om mina kakor förstås.

På kvällen kom det sorgligasde gästerna bar sig åt hemmåt :-(
Det gör så ont när man måste säga adjö.
Vill ju att folk som kommer till mig ska vara kvar lite längre hehe.

Nu kommer det lite lördags bilder varsegoda och njut.

Olyckan var vist framme i fredags kväll.
Ups undra vad mammatingeling gjorde???

Jag har dukat i vardagsrummet.

Jag har det lite röligt i maten men jag håller humöret i topp :-)

Filip och tindra äter mat :-)

lite kakor och bröd som jag gjort.

Glad nyhet :-D se bild.
Min syster har fått sin bebis det blev en liten Rosalinda.

Mitt besök

Mera besök vi fick allt sitta här inne också :-)

Lite av en del av presstnerna.
Så nu var det slut på bilderna.

I söndags!
Så blev det allt bara lugnt.
Blåste srom ute så vi var ute o gick lite
och sen var vi ocjh lekte i lekparken.
Inte alls mycket


Kommentarer
Postat av: michis

fina bilder och bra att det blev lyckat =D

2009-08-19 @ 13:14:08
URL: http://michaeala.blogg.se/
Postat av: Dessi

Tack Cissi! Tittade in lite snabbt där nyss o hittade ett par som jag kan tänka mig. Ska kolla mer lite senare. Fina gardiner ni har i vardagsrummet, såna har jag oxå tittat på fast i grått. Skulle vilja ha såna i köket.

2009-08-20 @ 07:16:11
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0