Hmm???


Brudarna blir charmade ut av lill prinsen :-)
Ett skönt foto på oss 3.


I bland så kan jag ta och fundera på om det är något fel på mig???
För i kväll när jag skulle sy gardiner så syde jag bara klart en
längd.
Och under tiden jag syde tog jag lite pauser först började jag
ringa till min mamma hon kollade på speway.
Men där blev det 30 minuter babblande.
Efter jag hade pratat klart blev det att sy på igen.
Efter tråden var slut och jag hade byt tråd ringde jag till min syster
har inte pratat med henne på länge :-(
Hon har skickat massa sms och jag har typ inte haft tid och svara
sen tycker jag det är roligare och prata i telefonen med henne :-)
Så självklart ringde jag henne och vi hade mycket och prata om
så där blev det också ett lååååång samtal.
Efter det så tog jag inga mer pausa och började sy klart
en längd.
Och nu är kl mycket så jag får väl sy klart den nästa gång
jag har lust.
Tänk om jag inte hade ringt till någon i dag eller inte tagit
någon paus så hade jag kommit mycket längre.
Men jämnt när jag håller på med något så avbrytter jag det
och sen så fortsätter jag.
Det tycker jag är jätte konstigt undra om det är något fel
på mig???
Lika dant om jag städar eller så då ska jag ofta sitta vid
datan och hämta hem mera kraffter så man får mer
lust att städa.
Och vist det fungerar på mig.
Det är konstigt att jag jämnt måste avbryta det jag väl håller
på med?
Det är lika så när jag pysslar och grjejer också då
kommer jag på något annat.
Det enda gången jag inte vill bli avbryten det är när
jag diskar då diskar jag klart haha.
Tänk vad vi människor kan vara olika från varandra men
vist är det bra det med?
Tycker jag i alla fall.
Nu roppar sängen på mig och vill att jag ska sova nu.
Men gardinerna blev super bra i alla fall den jag blev
klar med :-)
Super nöjd är jag i alla fall.
Pöss på er alla mina kära bloggisar tack
för att ni tar er tid och läser min blogg.
/mammatingleing

Kommentarer
Postat av: Dessi

Vad är det för gardiner du sytt?

2009-08-30 @ 13:37:26
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0