Försvunnen *Hjälp oss*


Jag lever det kan jag i alla fall börja med och säga.
Hur det mås här så går dagarna och kommer men jag är
väldigt depprimerad och trött nu.
Tror nog det är så att hösten är på G :-(
Ingeting jag ser fram i mot då hela juli regnade bort som
vanligt.Så jag har fått så lite sol på mig och jag behöver massa sol
under sommaren så man kan ladda batteriet så man kan se
fram i mot höst och grått men nej tack jag vill ha sol och värme.
Även om jag var ute i dag och solen sken så var dom dumma höst
vindarna på mig :-( Ska man inte kunna ta ett sista sommardopp?
Har inte alls blivit mycket badande den här sommaren.
sa ju att år 2009 skulle bli ett piss år.
Det har ju redan börjat dåligt och snart är det slut med år 2009 hoppas
bara på att 2010 kan bjuda på något annat bra.
Som massa jobb och ännu bättre.


I veckan som gått så har jag mest tagit det lugnt alvarligt
så kommer jag inte i håg allt.
Men måndag så var Filip på dagis så åkte F o jag och handlade för veckan.
Tisdag tog vi oss en golfrunda haha jag fick knappt i väg bollen men
till min förvåning så tyckte jag att det var kul med golf.
men jag blev jätte arg på f om han råkade säga till om något ;-D
Jag blir som en pittbullterir går till atack direkt om Fredrik öppnar
sin mu och säger hur jag ska göra.För han låter så arg och blir så iriderad
på mig för att jag inte kan få i väg bollen då går jag allt till försvar.
Onsdag blev det att hälsa på Fredriks mormor hon är ju mycket ensam om dagarna
så jag gick förbi där hon bor då var hon ute på balkongen och roppade på mig o filip.
Och vi gick så klart in och fick en kopp kaffe och gjorde henne sällskap.
Torsdag så gick jag i väg med Filip till dagis igen och efter dagis blev
det ett besök hos tandläkare usch ville bara därifrån men det blir att återvända
hade många hål i käften.*ajaj* inte bra det men jag älskar cocacola.
Så det lär bli dyrt och jag lär bli pank pankad.
På torsdags kvällen ville filip att vi skulle tända ljus han sa tända ljus och självklart
blir man så glad när man hör filip säga en menning så vi drar ner
gardinerna i köket och tänder ljus i mörkret jätte mysigt hade vi det.
jag bruka inte dra ner köksgardinerna så jag lätt dom vara nerdragna under
natten.Dum som man var så skulle jag nog ha dragit upp dom.
Fredag!
På fredag morgon vaknar jag och går ut och hämtar tidningen och
sen tänker jag inget mer på det.
jag tar en vända till stan och sen tillbaka hem.
På gräsmattan utanför vårt hus ligger filips boll hmm jag tänker det
är nog filips kompisar som har lekt med den annars har det blåst.
Lite konstigt var det i alla fall för när Filips kompisar leker med hans
lek saker så bruka dom ofta lämna tillbaks det.
Tänkte mer på att dom hade haft brottom och inte haft tid.
jag gick in och gjorde lite mat till oss alla 3.
Sen skulle vi till maxi och handla inför helgen.
Det är då Fredrik går ut och märker att hans snygga cykel är
borta.
Någon äcklig person har varit inne på min tomt och bagsat en
cykel fredrik blev helt chockad och han var jätte deppig hela kvällen
även hela helgen har han varit det.
*Så en stor tjok fett vass kaktus i röven på den som stall fredriks cykel*
Men jag får väl vara glad över att dom inte tog Filips leksaker.
Så en lite ärtjärna måste det väl finnas på det äcklet som stal cykeln.
För att snå ut av ett barn då är man inte frisk i skam men nu var det fredriks
cykel någon som tror säkert vi är rika då vi har ganska snyggt här hemma.
Men jag kan bara tilläga och säga att vi är gasnka panka och har inte råd med allt.
så du som stall cykeln en stor ett vass kaktus till dig och har du en järna
så lämna tillbaks den.
För man kan inte snå ut av det rika och ge till det fattiga för nu råkade vi
också vara panka.
Men nu har säkert ingen järna så du läser säkert inte andras bloggar
du kanske inte ens äger en data och är det riktigt gött så har du ingen
stannas att bo och det skulle fan vara gött det ditt ass.
Så nu efterlysser jag Fredriks cykel här någon som känner igen den???
Så hör av er till mig för dom cyklar finns inte alls många ut av.

Här har vi den försvunnna cykeln.
Hjälp oss att hitta den
Annars kom gärna med tips.
*hittelön lovas ut*

Så helgen har varit väldigt tråkigt för oss :-(
Så på tisdag vill fredrik i väg och köpa ny cykel så det blir
en tripp till någon störe stad där cyklar säljs.
Sen blir det säkert annat shopping också.

Snälla kära blogg läsare titta noga och kolla om ni känner igen den
grå svarta silvriga cykeln.
Känner ni igen den snälla kontakta mig då.
Vill inte att min man ska vara ledsen och depprimerad :-(
Snälla hjälp mig,
puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0