Klockrent!


Jag har inte alls mycket ork och sitta här vid datan.
hela veckan har det varit fullt upp :-)
Blev att städa hela lägenheten har tvättat jätte mycket kläder
och allt som man kan tvätta.
Och så har jag så klart bakat massa kakor inför helgen.
Det är fullt össs här hemma hos mig.
Men jag ser värkligen fram i mot mina gulliga gäster så klart.

Har även haft lite tid och promenara så klart för när jag bakar så måste
jag smaka på smetten degen och när bullarna och kakorna
är klara så det går att äta annars om det inte smakar bra så slänger jag
det.Då kan ni förstå hur mycket jag äter när jag bakar?
Smet är ju förstås så gott *mums*
Så när man har ätit så mycket då blir kroppen arg på mig och tvingar mig
ut och röra på mig.
Så 1 timma är jag ute minst i alla fall.

Jag har även sprungit runt i affären som än galning.
Är så mycket man måste inhandla nu.
Senast när jag var på ica maxi fick en hjäkla äcklig
tvesjärt på mig*höll faktist på och dö*
Så hjäkla vidirgt litet djur som klättrade upp för mitt
ben och fredrik vägrade att hjälpa mig.
När den var uppe vid låret och på väg mot musen då
hjäkla tog jag mod och slåg i hjäl han.
Antaffsa kvinnor på det där viset det går jag inte med på ;-D
Så han åkte på storstryk ut av mig *gött var väl det*
Tur att inte jag hamnade på marken då jag får panik
ut av små äckliga tvesjärtar *urk så vidrigt*

I dag var filip o jag ute och gått en liten sträcka och
när vi var uta på en bondgård så var det fullt med
hjäkla kajor som flög i mot oss tur var väl att dom var en bit
upp när dom flög över oss.
Och det är då filip säger en klockren sak.
Filip säger-
USCH IHSSS  BLÄÄÄ
SEN PANG.
Haha jag kunde inte hålla mig för skratt det var så otroligt klockrent
då det kommer i från min pojkes mun.
För filip han älskar ju värkligen fåglar så jag trodde aldrig
att han skulle säga så nu hehe men han såg väl att det var
för många eller vad vet jag.

Nej nu ska jag ta och göra ordning här hemma sängen
väntar ju också på mig :-)

Pöss på er alla kära blogg läsare.
trevlig helg ska ni göra något sköj i helgen????
Pöss pöss mammatingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0