Morgon frukost!


Lillfisen blev allt glad över att få paket.
Medans mammatingeling är as trött.
ska allt bege mig ut på promenix

Ja här hemma har man bara hunnit med att äta morgon frukost.
Blev faktist en ovanlig mysig frukost i morse.
Filip var uppe redan med tuppen ni förstår att han väckte mig redan
7 jag bara shit jag vill sova.Var så trött.
Försökte ge honom nappen så han kunde sova med oss
men vi blev noppade så han valde att se på barntvn
Ja så vi fick sova vidare i 2 timmar i alla fall gött det.

Jag kom upp vid 9 Filip var jätte arg då det inte fanns något
bra på den kanalen som han tittade på.
Så jag byte till bolibompa kanlen och där bruka dom ju inte
visa något bra alls :-(
Men kosr i taket till min stora förvåning vad är det dom visar???
Jo bumbibjörnarna så klart :-) Like its.
Så det såg vi faktist på och ännu gladare blev jag för att
Filip också diggade bumbisarna.
Så hjävla mysig film som man bara kan se om och om igen.
Jag bestämde mig för att vi skulle äta frukost i vardagsrummet.
Det är något som vi aldrig gör här hemma på morgonen.
Men vi hade i alla fall jätte mysigt och någon gång i bland
kan man bjuda på sig själv.
Efter bumbibjörnarna visade dom ännu ett sött program.
Hans mamman och hennes kyklingar det var på engelska
med svenskt tal men i alla fall så gillade både jag o filip det.
Och ännu en stor chock Filip åt 3 stora mackor med smör :-)
Han som bara bruka äta en halv macka och sen vill han
gå ifrån bordet.Å så glad man blev när han kunde äta så mycket
och sa till mer macka.
Vädligt sällan han säger så.

Efter frukosten då vi hade sett klart på tvn då kom
fredrik upp.
ajajajajajaj vad ont han har i sina tänder men jag vet inte
om man ska tycka synd om honom.
Jag har själv haft ont i mina tänder många gången men det bruka
ge sig när jag slutar med cocacola och godis då dricker jag bara
vatten eller jucie.Men fredrik han bara fortsätter och göra allt.
Då får man faktist skylla sig själv för tänderna behöver villa sig lite.
Men det är ett hjävla tjatande här hemma om ajajajaj jag har ont.
Så vist lite synd tycker jag om honom men jag hade tyckt mer
synd om honom om han hade slutat upp med det där hjävla
snasket och cocacola drickandet.

Filip öppnad i alla fall sitt paket och blev jätte glad när han såg vad
det var i :-)
Det värmde i hjärtat och se honom så glad och ivrig han
ville ha ut allt på noll tid.
Jag fick kämpa fort att få ut allt sen var det bara för mig
att sätta ihop rälsen.
Fredrik kom och hjälpte till.
Traktorerna och tåget älskade filip jätte mycket.
Sen satt vi batterie i tåget och trög på en knapp.
Tåget börja låta som ett riktigt gammalt ånglok härligt
ljud det sen tändes en röd lampa och tåget åkte runt :-)
Jätte grym häftig leksak som jag shoppade för en
billig slant i går.
Bilder på tåget kommer ut senare så håll ut.

I går kväll innan vi skulle gå och lägga oss fick
vi besök.Något vi inte hade räknat med.
När kl var 23:20 plingade det på dörren jag bara hjälp
vem är det nu.Kanske fyllo ungdomar fan ska jag göra.
jag måste gå och titta vem det är.
Dummasde med dörren är att vi inte har kickhåll och
ett stort fönster så man ser ju om någon är hemma.
Jag valde att gå till köksfönstret då kan man titta
vem de är och till min förvåning så är det
Fredriks pappa och hans tjej :-)
Tur det så jag kunde släppa in dom.
Dom hade varit en sväng på stan och tagit sig en öl
och haft sköj nu ville dom titta på lägenheten *kul*
Hans tjej har ju aldrig sett den så hon gillade den.

I dag vill jag ut och röra på fläsket.
Men jag tror farmor ville att jag skulle med ut och
plocka svams så hennes man o min snubbe kunde
ut och spela golf.
Varför ska hon alltid göra så sära på oss?
Det är väl roligare om alla kan göra något tillsammans.
Så tycker jag i alla fall.

Jag är fortfarande trött så jag ska nog ta och fixa till mig.
Pöss ha en bra dag mina kära bloggläsare pöss/
mammatingleing


Kommentarer
Postat av: Knixie

Mitt webbhotell holler på att uppdateras... så din header syns ju inte nu men den kommer sen ;)

2009-09-03 @ 16:55:23
URL: http://knixie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0