prinssesdagen!


Vi 3 är snyggast hemma.
Men ärligt så måste väl lill prinses vara snyggast.
Tycker vi tjejer i alla fall ;-) *blinkblink*

Tjallalllala i går Tisdag var det nämligen prinssesdagen för min del
i alla fall.
Fick ju fin fint besök i går ut av min kära vackra prinssesa kan ni gissa vem?
Ja min kära vän michis kom.
Det var värkligen min lyckodag i går jag kunde äntligen dansa på rosor
med bara fötter.Jag var värkligen så glad att Michis kom det är aldrig
någon ut av mina vänner som kommit till mig.
Så jag var värkligen jätte glad fast jag hade blviit lite förkyld *uscha det*
Det är aldrig någon annan som har tagit sig till mig men så fort
man kommer till Eskilstuna vill alla kära vänner träffa mig.
Så okej jag vet i alla fall vart jag har er ;-)
För det är inte lätt och komma till mig och det kostar ju en slant.
Fast vänskap betyder väl mer än pengar? ja det har i alla fall Michis
bevisat.Det kostar ju även att åka hem för mig och sen ska man tillbaka
då blir det ca 500 kr i bensin. *dyrt inte billigt med bensin*

Min prinssesa kom så klart vid 11:07 och tror ni inte att
jag ska skämmas? Michis som aldrig varit här kom med tåget
och jag hade inte hunnit till tåget :-(
Så michis blev så klart orolig och jag hade inte hört att
hon hade ringt :-( Och jag höll på att stressa mig genom stan
och det var typ kaos på stan och där fick jag trängas med alla.
Fast det gick ju bra för jag kom fram i alla fall :-)
Och där ståg min vackra prinssesa och väntade allt lite oroligt
på om jag skulle komma.
Så klart att man kommer fast lite sen var jag i alla fall *fy mammatingeling*
Men när vi mötes så kramades vi ass länge hehe fast det lycko regnade
på oss.Men lite regn skrämmer inte bort mig med goa kramar.

Efteråt vi hade kramas länge gick vi hemåt där jag bor.
Michis tyckte jag bode i en fin stad *tack*
Vist den är fin men det finns ju inte alls mycket här.
Jag behöver mer vänner och mera affärer om man ska
orka med den här stan.
Michis tog i alla fall massa kort på hus och allt det är kul
och se att vänner bryr sig om hur man bor eller vart man bor.

När vi äntligen var hemma blev det så klart kykling och sallad
med strips o sås...Fast såsen var slut så vi gick till stan och
skulle köpa ny kallsås men det hade dom inget ut av :-(
Så vi blev nöjda med varm sås fast det är inte lika gött det.
Men lite kall sås kunde vi allt dela på det lilla som var kvar.

Efter maten drog vi ut mot stan där sprang vi i det små butikerna
som finns här.
haha michis passade på att testa kärringskläder *mohahaha*
jäkla vilket skratt jag fick när min prinssesa kom ut med en
vit tun skjortröja som hängde.haha hon såg ut som en präst ;-D
Jag har inte skrattat på 100 år känns det som men när jag väl
skrattar så glömmer jag bort det då jag har så tråkigt om
dagarna.När jag bode i Eskilstuna så blev det att skratta varje dag
för det mesta.Men även där kunde jag någon gång gråta...
Så inne i dambutiken blev det inget lyckad köp och det
förstår jag ju så klart.
Min michis ska bli lärare om 1 år  :-) Något jag ser fram i mot
då blir det värsta vuxen student festen och den lär jag komma på.

Efter vi hade gått i butikerna blev det ett cafe ställe så sällan
man kommer ut och fikar så det var riktig mysigt och sitta där
och bara prata massa skit hehe.

När vi var klara med stan drog vi allt hemmåt och började spela wii
super mario party och självklart vann michis över mig.
Fast det är hon värd och vinna :-)
jag får allt ta en match med fredrik och hoppas på vinst.
Frerik o filip var ju också hemma dom hade varit ute och lekt
i vattenpölar så han kom hem dyngsur så det bara att byta till
andra byxor.Sen så fick fredrik också vara med och spela fast
i ett annat spel.
Filip ville komma och vara med oss och mysa.
Han gillar ju värkligen Michis man skulle kuna tro
att dom är bästa vänner det tror i alla fall Filip :-)

Innan michis åkte hem så åt vi blodpudding *usch*
Inte det godasde precis.
Filip var nog i alla fall missnöjd det var han som hade valt den
i Affären och sagt tårta om den.
Mums så gott med tårta då kan ni förstå hur missnöjd han blev
med dena bit som han fick haha.
Även om han fick syld så passade inte alls honom.*blä*

När vi gick mot tåget tog jag med mig mina killar Michis var
självklart på hugget och ville köra vagn och det fick hon allt :-)
Så hon var allt nöjd och belåten.
När vi gick förbi hotellet så frågade Michis oss om det
där var picasoskulpturen som ståg där???
Ännu ett gött skratt fick jag mig.
Det var en stayr men inte picasoskulpturen som är ännu störe.
*asg* så det kan bli får allt ta bilen åka till skärgården med
michis så hon får se den nästa gång :-)
Men jag hade i alla fall kul med den där statyrn hahha.
Är det där picasoskulpturen och pekar på en statyr? hehe
jag kunde inte hålla mig för skratt men jag behöver skratta
det är inte ofta man gör det längre.

När vi kom till tåget så var det i alla fall förrsenad och
så vi fick vänta ca 10 minuter men sen kom tuff tuff
så Filip hade något och titta och vinka till :-)
Sen så vinkade vi åt michis lite tårar kom ju från ögonen
men jag har lärt mig det är bara ta ett djupandetag så
försvinner tårarna.
Tycker inte om att gråta bland folk för när jag får en tår
i mitt öga så ser det ut som jag har gråtit as länge.

Kvällen passerade jag med att andas ut och sitta vid datan.
Under tiden snackade jag med Josefine som fixade min blogg.
Tack ännu en gång.

Ha det bra alla kära bloggläsare pöss pöss på er.
/mammatingleing

Så här ser den ut.Den är till Michis i från mig :-)
Så den blir väl att åka och titta på nästa GÅNG.

När michis kom så fick jag för mig att jag måste dammsuga på
bordet *bort bort med er äckliga smullor.

Ser ut som michis ska äta pigelin men det är ju våran
wii kontroll ;-D

Får inte glömma bort min lillprins han var också med och lekte
förstås :-)

Byhålans värsta gangster A lagare.
Vi är bäst på att supa varje helg när vi väl kan ;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0