Sommar lust!


Här har ni vårat nya lyxiga bord.
jag är så nöjd med det :-)
Även finns det en yta för filip som han kan vara och springa
runt på :-)
Nu sitter killarna och mumsar i sig mat *mums*

Jippi jeyjey i dag kom sommar värmen tillbaka :-)
Äntligen tänk vad göad o pigg man kan bli ut av
lite sol hehe.
Men vi hade 35 grader varm i dag då trivs jag som fisken i vattnet kan
jag lugnt säga haha.
Sommar plåga för många som jobbar o som inte gillar sommaren men
jag älskar sommaren njuter varända sikund ut av minsta solstråla love love sol.
I dag så har jag varit jätte jätte duktig var tvungen att gå upp kl 08:15 för att vakna till
sen ringa ett samtal till en läkare.
Fick typ ringa 1000 gånger innan jag kom fram :-(
Värkar som alla behöver vård i den här stan kändes ju som det
när man aldrig kom fram.
Men när jag kom fram så fick jag tid i slutet av månaden fan vad länge
man kan få vänta men men bättre det än aldrig.
Sen så skulle jag ringa en tandläkare då jag har fått fuck ont i min bak tand
men det orkade jag inte sen har jag inte heller pengar att gå till tandläkare
bara lida med tanden och hoppas det går över :-) *dunkdunk dunk*
Så känns det ni kan tänka på mig lite i alla fall då blir man lite gladare :-)

Jag var ju uppe tidigt så jag ville i väg och shoppa men F ville inte köra mig
fan hela dagen var förstörd kändes det.
Så jag gick och la mig igen.
Jag som ville till Hm för att kolla efter en schyst keps Filip har tappat sin keps
som jag älskar och nu sörjer jag den :-( jag som älskade den kepsen nu har han
inte kvar den *gråter gör jag*
Sen ville jag även kolla efter en blixten mc quieen väst till honom då han
behöver ha en ny väst.
han har st 98 på en väst men den sitter så tjat på honom så han behöver en
eller 2 st störe tycker jag då man ska kunna ha på sig tshirt och en tjocktröja
utan att det är trångt.

Jag gick i alla fall upp kl 11:30 då ville min man åka till sommarstugan men
det hade inte jag någon störe lust att göra.
Det slutade med att vi ränsade ogräs och det behövdes hade kommit upp så
myyycket usch vad det växer precis lika fort som könshår haha.
Fast jag tror könshåren växer ut fortare mohahaha.
det tog 2 timmar för att få bort ogräset usch vilken tid men
det blev i alla fall fint kan jag lova.
Vi passade även på att ta ut våra utemöbler  som vi köpte
här omdagen dom är sa snygga kan jag säga er.
Stora och bra kan få upp till 8 personer kanon bra ju om man
tränger in sig :-)
Jag är så nöjd med min lilla uteplats.

När jag hade burit ut alla möbler och killarna
fått lite lunch mat.
Så passade jag på att ta en kopp kaffe och bara njuta ut av
solen.
Jag som vill bli stek och se ut som en neger då får jag allt
sola hela dagrna hehe och det går inte.
Funderar på att skaffa bli brun utan sol produkter.
har köpt det förut men det slutar med att jag smörjer in
hela kroppen sen sätter jag mig någonstans och då
blir jag halv falmig kanske blir som en zebbra det blir
inte lyckad i alla fall ;-( jag vet i alla fall inte vad jag gör för fel
och sen tar det ju tid innan det torkar.
Efter jag solmyss så var jag tvungen att springa till ams
hade ju fått tid ut av min underbara handläggare så
vi träffades en stund.
Skönt och prata lite med henne och så
även få min blankett i fylld *tack*
Så då var jag nöjd så vi skulle boka in en
tid igen någon annan dag.

På kvällen passade vi på att grilla hejhopp vem är det som
kommer och stör just när man sitter och äter?
Jo gissa 3 gånger det är inte svårt.
Filips farmor ohno men men hon började mata
honom fast han åt bra själv.
Sen babblade hon på med oss fast vi åt.
Efter maten fick hon allt leka med filip det tyckte hon nog
var roligt.
En stor chock jag fick var att hon träffade en grannfarbror som
bor några hus längre ner och hjäkla vad hon kacklade på med
honom.Trodde aldrig att hon skulle sluta prata med honom.
Hon var så social mot honom och lyssnade på allt han sa och
dom pratade säkert än halv timma.
Men kul för farbrorn för han är en riktig pratglad person :-)
Det är en trevlig granne.
Men tänk vad osocial hon annars är med oss som är yngre
hmm vad konstigt.
Under tiden farmor var där kom även fredriks bror förbi han hade
fått sluta jobbet än timma tidigare och då drog han med F ut
på en golftur.
jag o filip tog oss en riktig promenad runt stan 2 timmar var vi ute.

Nu när det är kväll så har jag gett filip yougurt mums det är gott tycker
han mums.
Han tillå med doppade ner hela ansiktet i skålan fast tur att han
blev kladdig så det inte slutade som det gjorde med EMIL hehe.
Så efet kvälls maten blev det att tvätta sen läsa en god natt saga
och självklart fick jag läsa ut en hel bok om nalle phu :-)
Men den var bra så det gick på en halvtimma sen sov han som sagt.

Nu ska jag hitta på något annat skök här hemma
kanske blir det en film vem vet pöss på er i alla fall.
Pöss pöss sov så gott.
/mammatingeling

Jag tror jag tror på att jag fått påsssjukan därför
ringde jag doktorn.
Men han trodde mer på att jag hade fått puss sjukan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0