SOVMORGON!


Dagens bild.
En trött son o en trött mammas.

Jag sjunger kom hem vi börja om igen där ute ärrr så kallt.


Jippijajajaaa i morse fick jag allt sovmorgon fast Filip skulle till dagiset.
Har väl världens bästa man som blir tvingad att gå upp?
Ja han gick i alla fall upp och väckte inte mig så han lätt mig sova *så gulligt ut av han*
Så Fredrik gjorde frukost till filip o han så dom satt uppe utan mig men vad
gör det när man får ligga och dra sig?
Jag hade det underbart i sängen sov som ett SVIN.
Filip o fredrik gick i alla fall väg till dagis innan 9 sen efter
dagiset lämningen åkte F ut och spelade golf
med en polare och med sin kära mamma.

Här hemma var ju jag och levde lyx.
Jag fick sova tills jag själv ville gå upp vid
10:30 gick jag upp och började tokstäda som en toker.
Ävwen badrummet fick allt känna på en trassa.
Usch där blir det skitigt på direkten.
Behövs allt städa 1 gång i veckan där också har jag insett nu.

När jag äntligen var klar med städningen så gick jag en liten
mini power walk.
Vilken chock man fick när man kom ut.
Det var ju gött väder ute solen värmde allt på
och blåsten var helt vindstilla :-)
Vilken lyxig promenad man allt fick.

När man hade walkat klart var det bara att gå till Dagis
och hämta hem Filip.
Han var super glad att se mig :-)
Så kul och se hans lycka i sina ögon när jag dyker upp det
är som tårarna ska börja komma på mig när han kommer till mig.
Jag älskar min son så mycket han gör mig lycklig.

På hem vägen så fick Filip allt springa hem gick ju kanon bra det.
Jag fick köra race med vagnen haha.
Filip sprang rätt in i en vattenpöl han tog sats och hoppade i den djupa vatten
pölen så det stänkte på mig och åt alla hål.
men vad gör det? Det såg så grymt kul ut haha.
Det får allt bli ler gånger till hösten fast nästa gång blir det nog
gummi stövlar och regnset så inte hela han blir blöt.

När vi var hemma så hade inte Fredrik kommit hem jag började
med maten.Blev ju en mumma chili soppa i dag.
Filip älskade den såg bara roligt ut när han åt ;-D
Han åt upp det flyttande sen lämnade han kvar
allt annat som potatis köttfärs och grönsakerna.
Men Fredrik kom hem så han lyckades med att Fili skulle
äta upp allt och det gjorde han :-)
Bravo.

När vi hade ätit så dråg vi till affären något Filip inte ville
men blev illa tvungen.
Så bara för filip var så duktig så fick filip välja
en leksak.
Ja ni hörde rätt där skämde vi allt bort honom men
det är första gången han får gå in i en leksakshörna
och välja något helt eget som han vill ha,
Och det han valde blev ett innebandy set med 2 klubbor och en boll.
Filip älskar ju bollsporter precis som sin pappa :-)
Så snart kan hela familjen knass spela innebandy nu har alla
varsin klubba.Jag har också en faktist som är rosa :-)

Efter affären var det bara hem och slänga in allt och sen vidare
till dagis då det var föräldramöte.
Vi gjorde fint på dagisgården sen grillade vi körv med bröd.
Efter det så började lärarna prata :-)
Gick inte alls så bra att höra dom då det var fullt med
barn som härjade och lekte men lite hörde jag.

Så när mötet var slut så kilade vi hemmåt.
Så fredrik nattade filip o jag gick ut på en träsk promenad.
Så hjäkla gött var det ute varmt och skönt och det luktade sen
sommar mums så gött det lukade ute.
Träffade några folk ute också.
Inte varje gång det så det blev en pratstund också :-)

När jag kom hem så ringde en kompis till mig och har
inte pratat med henne under hela sommaren :-(
Men det blev ett kort samtal men skönt och höra
i från folk som man inte träffar ofta att de är bra med dom.

Den här veckan är fullbokad kan jag säga.
klanske inte blir mycket bloggade så nu ska ni
få veta vad mammatingeling ska göra.

Tisdag far vi till Örebro på shoppingasrunda
får allt se vad vi ska fynda.
Onsdag
Kommer min kära michis för första gången hit
med tåg.Jag hoppas resan allt ska gå bra.
Så det lär bli mycket skitsnack  och trevlig att
bara umgås.
Ska allt visa henne hela min stad hehe.
Det ser jag fram i mot.
Torsdag.
blir det att betalla räkningar sen ett besök
hos doktorn.Och sen lite helgstädning passa
på när Filip är på dagis.
Fredag blir det almänt lugnt tror jag.
Lörsdag ska vi på markand ut i Nora.
Får allt se om Filip ska med följer han med
ska vi åka gammalt ånglok som jag ser fram i mot.
Farmor kanske skulle ha Filip det sa hon förut.
men när det bara är några små dagar kvar då ska
hon alltid bli så osäker och komma på något annat skit.
Har man lovat något ska man stå för det och inte bara ändra sig.
Men men vi får allt se hur det blir hon ville så gärna ut med båten
om det var soligt och varmt och jag vill ha sol och varmt
om jag ska gå på marknad.
Filip älskar att åka båt så varför kan man inte ta med honom för?
Annars tar jag honom med mig så det är inget problem.
Hon tjatar ju bara om att hon vill ha honom men när hon väl får
låna honom då hon kan då ska hon ändra sig.
En sån person som hon har jag aldrig någonsin träffats
tidigare.
Söndag blir väl en lugndag ska ta igen mig då.

Pöss på er alla kära bloggläsare pöss pöss.
/mammatingeling

Snart kommer min kära michis.
saknar henne som ja jag vet inte vad.
Men det är enormt mycket jag saknar henne.


Kommentarer
Postat av: Dessi

Jodå, jag har haft bilder på honom förut, fast i andra bloggen. Himla kul present han fick o man skulle verkligen ha en chef som han. Tror inte han får någa problem med tänderna, han har varit till tandläkaren o dem har inte sett några hål, än iaf!

2009-08-25 @ 10:12:36
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej gumman nu har jag fixat din bogg hoppas du tycker om den...



Jag tycker de är jobbigt att läsa när du har understruket... Nu om du bara skriver vanlig text i bloggen så blir det med teckensnitt Arial.

2009-08-27 @ 17:06:16
Postat av: Knixie

oj glömde skriva min adress :)

2009-08-27 @ 17:06:53
URL: http://knixie.com
Postat av: Skechers Shape - ups Fitness Shoes

<a href="http://www.skechersshape-ups.net/skechers-shape-ups-fitness-c-69.html">Skechers Shape - ups Fitness Shoes</a> and 2011 chun xia tide, new series make all brand in Asia Pacific cage's cooperative dealers and more confident. Si cage China, Hong Kong, Singapore, Malaysia and other southeast Asia area of the joint venture company chief candice chan said: "we in China,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Outlet</a> southeast Asia's partner for this very excited.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shoes</a> equipment for the footwear market can always bring new products and more style. But Shape - ups is not only a new shoes, but also the whole global shoes have long expected innovation products. Shape - ups ,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers UK Online</a> the special fitness shoes, innovation and technology that already became the model body cage's now the leading brand shoe industry.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Cheap Skechers Shape Ups </a>This winter and next spring there will be many new launch markets. Skechers Trainers " As fitness shoes market more inclined to have a truly the fitness function shoes, Shape - ups fitness shoes in mainland China, Hong Kong, Singapore and other Asian local sales growth quickly.



<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shape Ups Sale</a> brand, founded in 1992, design, development and promotion variety of male, female and children's shoes. At present in the United States has<a href="http://www.skechersshape-ups.net/"> Skechers Shoes for Women </a>become, cage is second only to Nike, in over 100 countries worldwide annual sales 8,000 million pairs, 14 billion dollar assets as the world's second-largest recreational shoe brand.

2011-06-21 @ 04:22:07
URL: http://www.skechersshape-ups.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0