Uppe hela dagen i dag!


Mammas prins önskar er trevlig helg :-)
Tummen upp för nu är det helg :-)

Jäsp Filip har varit uppe hela dagen han har varit så pigg.
Och jag har frågat massa gånger på efftermiddagen om han ville sova?
Men han svarade bara NEj nej nej nej och åter NEJ.
Så jag fick ju ge mig och sen så var det ändå så hans dag i dag
så jag ville inte tvinga honom och sova.

Men nu i kväll börja han allt bli en riktig grinn Olle
bara tjuter och gråter här hemma.
Jag börja bli väldigt trött på det ljudet nu.
Men om 45 minuter kan jag lägga honom då
är kl 19:00 då är det kväll.
Och jag som ville ner till stan så vi får väl se
vad det blir ut av.
Ska i alla fall testa och sätta honom i vagnen och
se om han blir glad hoppas det :-)
För är han tyst o pratglad i vagnen då kan
han följa med och titta på bilar :-)
För det tycker han är kul men då får han
inte gråta.

Fredrik kom inte hem förän 18:00 så jag var helt slut.
Men mitt magont försvann efter 2 glas cocoacola och
en alvedon :-)
Så vi begav oss ut till maxi och köpte sallad och tonfisk
så vi kunde äta tonfisksallad när vi kom hem :-)

Fast innan vi gick hem från maxi gick vi till en lekpark
och det tyckte Filip var skoj så 30 minuter lekte vi där.
Sen så blev vi allt hungriga så då begav vi oss hem.

Väl hemma så började jag med maten så det blev
mat kl 17:30 och det var gott det.
Filip gillade mammatingelings mat :-)
Vad bra det då åt vi båda 2 mat och bara njöt ut av
tonfisk sallad och hade trevligt :-)

Sen så kom pappa hem och började leka med filip
oj så trött han blev av att leka med pappa hihi.
Värsta super kraffterna som gör en trött
på en gång.

Nej nu ska jag ta och fixa lite ha det gött
pöss pöss på er/
Mammatingleing

ajaj jag ser så *SUR UT*
men jag har haft så ont i min kära mage i dag :-(
*ajajaj*

En stor puss till min kära bloggläsare.
Vill bara önska er en trevlig helg.
sup järnet och lev livet.
Eller gör som mig köp hem massa snask och
ta en lugn helg framför tvn :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0