Vad ska jag göra????


Hej hopp alla kära blogg läsare kul att ni tittar förbi i dag också!

Jag måste bara börja och berätta hur dagen gick hos svärmor
vi skulle nämligen äta mat hos henne i går kl 1.
Jag var ute och gick innan vi skulle åka till svärmor
vi skulle nämligen vara där kl 1 för att äta mat.
Filip låg och sov innan vi åkte.
Jag kom hem halv 1 och filip fick gå upp också då när
jag kom hem.
Sen var vi bara tvungen att åka.
Både filip o jag hade inte ätit mat sen 9 på morgonen
så då tänkte vi å vad gott med mat när vi kommer fram :-)
men gissa vad fel man kan ha det när det gäller svärmor.
Hon var ute i trägården och höll på att fixa med den så det
var ingen mat på bordet :-( Vad besviken man blev.
Sen frågade hon Fredrik som hade ätit innan vi åkt
om vi var hungriga han svarade nej vi kan vänta med maten.
Fan nu tänkte han bara på sig själv.
Filip o jag som inte hade ätit på 4 timmar vi var väldigt hungriga.
Så vi fick allt vänta på maten väldigt länge.
Innan maten så serverade hon kaffe o bulle o kakor i alla fall :-)
Men det är inte så gott o äta när man är mer sugen på mat.
Men tur att Filip åt kakor o bulle och ett äpple.
Efter fikat ville hon att filip o jag skulle gå i skogen.
Så jag bjöd till mig så vi gick ut en stund eller en stund
kanske det inte var för vi var nämligen borta i 2 timmar.
Vi plcokade både lingon blåbär och svamp.
Svamp för min del första gången men det var sköj det :-)
När vi kom hem då började hon med maten *äntligen*
Det var på tiden det.
Vi fick kykling och strips med sås.
Det var helt okej men hon hade inte mycket kykling så hon
och filip fick äta köttbullar o det gillar ju filip i alla fall.
Efter maten blev det efterätt sen drog vi hemmåt då var
kl 18:30 så det var bara äta natt mat sen gå och lägga sig
för filips del.
Jag fick en lung stund på kvällen jag passade på att
spela lite wii och det var roligt det o röra på sig lite.

Morgonen i dag!
God morgon Filip kom upp stuttsande redan vid kl 05:30
hallå vad gör du uppe så tidigt det är ingen dagis än
gå och lägg dig?
Men det ville han inte han ville leka med sina leksaker.
Jag somnade i alla fall om för jag var alldeles för trött o leka
med honom o Fredrik vaknade inte äns.
Efter någon timma kom han igen med en traktor och sa traktor
ja svarade ja din oranges tractor lek lite med den så får mamma
sova en stund till inte dax att gå upp än.
Men sen så kom Filip igen och jag orkade inte öppna ögonen äns
jag var så hjäkla trött.
Tyckte han sa något med traktor men sen började han skrika som
han låter när han vill ha hjälp med någon.
jag bara phu så öppnade jag ögonen då hade han hittat en
banan som han inte fick upp.
Så gav ajg honom banan så fick han äta den.
Fredrik gick i alla fall up vid 06:30 han skulle fixa till
sig och leka lite med filip innan han drog till tandläkaren.
Jag kom upp till slut kl 07:45 men jag hade grymt svårt att
komma upp jag var så hjäkla trött o det är jag nu med.

Vi fixade till oss och åt frukost sen sprang vi till dagiset.
Där kom Filips bästa kompis och skrek Filip kommer
Filip kommer :-)
Sen sprang hon till Filip o gav honom en kram och en STOOOR
PUSS PÅ MUNNEN SOM HÖLL I LÄNGE.
Det var värkligen underbart att se värmer i hjärtat det.
Kärlek är det bästa som finns.

Jag kunde ju inte vara kvar på dagis hela dagen så jag var ju tvungen
att gå till slut.
Jag passade på att gå en lång promenad och det var riktig gött det.
Fast jag hade pop musik med mig så ville jag inte lyssna något
jag ville höra blåsten succa och njuta av solen.
Nu är det nog faktist höst :-(
Bara att aceptera det

När jag kom hem så låg Fredrik i badkaret och han hade
jätte ont i sin tand :-(
Och han badade i 2 och en halvtimma man bara schit vad länge.
När han låg i vattnet passade jag på att städa lägenheten.
När jag var klar med det så fixade jag svampen.
Så nu har man svamp under hösten gött gött gött.

Uscha mig har ingen lust o skriva mer.

Fast jag har en fråga.
Jag har nämligen fått in en flugga en sån där stor fluga
och jag vet inte vad jag ska göra med den??????
Den har bott här sen föra veckan och i början ville jag
ha ihjäl den.
Men nu vet jag inte om jag ska ha kvar honom???
För han är med mig överallt.
Som i dag när ajg åt frukost så var han jätte nära mig
och flög runt.
Och nu är han också med mig.
Under dagen var han med fredrik i badrummet och bara flög
runt omkring i badrummet.
Han värkar vara en sällskaps sjuk flugga därför vet jag
inte om jag ska slå honom eller låta honom bo här???
För han börja värkligen bli som ett nytt husdjur för oss.
Haha jag vet bara inte vad jag vill med flugan.

pöss mammatingleing


jag vet bara inte vad jag ska göra med min fluga?
Jag har föröskt låta honom flygga ut men han vägrar.
Jag har försökt att slå honom men han flyger bort.
Sen till slut så sätter han sig på mig och visar
hallå jag är inte farlig.
Äh jag får väl låta honom bo här.

Kommentarer
Postat av: LiiCee ☆彡

Hej!

Nu har en ny tävling startat på LiiCee.blogg.se!

Klicka på länken för att komma direkt till tävlingen för din chans att vinna två mascaror från Maybelline NY! http://liicee.blogg.se/2009/september/tavling.html

mvh .

2009-09-05 @ 14:31:30
URL: http://liicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0