Veckans inlägg!

Haha blev inte alls mycket skrivande föra veckan vem har tid och sitta
här när solen bjuder till sig??? Inte jag i alla fall ;-P
Så ni kan ju gissa vad jag har gjort.
T¨änker inte alls berätta allt men bjuda på bilder kommer jag att göra :-)
Mycket roligare och se bild på det jag hunnit med faktist.

Måndag här är vi inne och leker modell landet haha.
Blev faktist många bra bilder men den blev faktist bäst.

Vi passade även på att gå ut en stund hittade nämligen katten gustav vid
en gångtunnel :-)

Tisdag!
Skinner solen så det blir en lååång promenad till skärgården.
Solen skinner och vädret är på topp när vi kommer fram
ska vi bada.

Wow nu ser vi vattnet snart så är vi frame!

Jag måste ta fram kemera och bara ta ett litet snabbt kort på mig så klart.
Är lite svettig och varm.

Titta nu är vi frame :-)vid skulpturen.

Nyvaken så klart men lika glad för det.

Plask plask det var skönt.
Ups självklart ska elefanten också vara med mohahaha.
Han får allt vara med på alla äventyr.

Flummig måste bara titta så inte brösten har hoppat ut ;-D
Nu är tisdagen slut!!!!!!
ONSDAG

Bada igen fast på onsdagen blev det ännu ett dopp.

Måste bara titta hur brun jag blev under dagen.
TORSDAG!

Självklart har jag variit riktig proffsig och fixat en stor nej jag menner
en enorm pool där alla ska få plats :-)
Vi badade hela tordagen tills fredriks mormor kom då blev det
inget mer badande.
haha hon fick nog allt sig en bra chock när hon såg hur vi jästes
i pollen och hade det gött.
Den får precis plats på våra uteplats.
Fredrik trodde inte den var så stor och att den inte skulle få  plats
men ni ser ju att det finns vägar att gå på för att kunna sitta ute
och för att komma in och ut :-) Kanon bra köp på ica maxi.

haha det har blivit en pöl vid gräset där står filip och plaskar :-)
På kvällen drog vi till maxi och handlade dom håller på att göra
om bygger ut :-)
Jag är väldigt nöjd då dom har gjort barnavdelningen störe.
Så det blev att handla massa goda saker där :-)

Fredag sommarstuga under helgen!

Vi är på macken och ska tvätta bilen.
Filip och jag diskuterar visa saker han vill ut på vägen och jag vill
stå kvar där så jag förösker sjunga för honom haha kul bild på mig.

Filip sjunger i sanden plus att han leker.

jag o filip badar under hela helgen.

Kommentarer
Postat av: Dessi

Va härligt ni verkar haft det =o)

2009-08-12 @ 09:04:13
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0