Julbord+ 2012


ja i går blev det allt en väldans lång dag.
Först praktik från kl 7 fram till 3.
Vi hade ett jätte trevligt stort julbort med massa
fölk så ni kan allt tänka er att tiden gick fort :-)
Hade fullt öp hela dagen i går.
När det var slut på gäster så var det ju det bästa
att vi också fick äta ut av julmaten *mums*
Så årets första julbord blev det i går gott som fan vad det.

När jag kom hem så sov filip så jag la mig också en stund.
Jag var jätte trött i går och sov i en timma i alla fall.
Sen vaknade filip så då lekete jag med honom.
Efter det var jag tvungen fixa till mig var ju nämligen
på bio i går kväll och såg 2012.
Så kl 6 kom farfar och passade Filip *tack snälla*
Vi hade i alla fall en underbar kväll Fredrik o jag med
massa godis dricka och popcorn *mumma*
Filmen var helt okej tycker att den var lite överdriven.
För skulle världen gå under finns det ingen chans att vi klarar
oss om vi inte åker upp till rymnden men det skulle nog inte
gå att få med alla :-(
Så jag hoppas att inte jorden går under inget jag tänker
på heller.Men vist tror jag att det kommer att inträffa en
stor naturkatastroff.
Men det är ganska vanligt att det blir stora naturkatastrofer när
det gått massa år.
Tänk på Noak han bygde sig wen ark när synda floden kom.
Så nåot sånt kommer kanske att hända eller störa vulkan utbrott.
Jorden behöver andas ut det giftiga saker den får i sig.

sen kom vi hem filip var uppe och härjade och hade
kul med farfar o ville inte söva.
Jag gick och la mig när jag kom hem så fredrik nattade filip :-)
Så sen sov han också hela natten :-)

Pöss pöss mammatingleing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0