veckan!


Veckan rullar på bra kan jag säga er.
Snart är vi redan inne på 3 advent snart så kommer tomten
hit i alla fall :-)
För jag o Filip vi har varit så underbar snälla.

Måndag och tisdag hade jag praktik och det går ju bra.
rullar på som bara den och jag blir bättre o bättre för
varje dag om mammatingeling får skrytta lite.

Onsdag kom jag inte i väg till praktiken.
vaknade kl 03:30 av värdens katastroff
dunkande i tanden.
Trodde värkligen att den skulle hoppa ut.
Så jag ringer tandläkaren men inget svar *sover säkert*
Så vid 7 ringer jag praktiken och säger att jag inte kommer.
Vid 9 får jag till slut tag på min tandläkare och jag får ingen
akut tid. *morr morr vad arg man blir*
Hjävla bonatwist håla man bor i hade jag bott kvar i eskilstuna
hade jag fått tid direkt *klick så är det när man är stamkund*
Likadant hos frisören det är bara komma in och lyssa som en sol
så får jag sitta i skönhetsstolen och njuta till en toppen frisyr :-)
För här i stan kan dom inte klippa och sen så klipper det bort halva
håret.Vad är det för still???*fy skäms på dåliga frisörer ni kan ta
er i röven om ni inte lyssnar på kunden*
När man blir av med halva håret ska man bara spotta på dom och
gå därifrån.För man ska väl inte betalla för en frissyr som
man inte har beställt???
jag har i alla fall tid hos tandläkaren på måndag hoppas tanden sitter
kvar hahah.Fast det har känts bätttre i dag.

Torsdag.
I dag återkom jag till praktiken fullt upp som vanligt men kul.
Fan vad jag älskar och jobba ajg hatar och sitta hemma
och ruttna bort till ett päron haha.
Vi skulle ha haft kvar socialdemokraterna får då minsan hade
vi inte behövt gått igenom det här skitet.
För det är sjukt ut av Fredrik renfält att låta dödssjuka männskor
jobba fast dom är sjuk skriva.
Hur fan kunde ni rösta på moderaterna ville ni att det
skulle se ut så?
Jag tycker sen Fredrik kom till rwegeringen har det fan inte
hänt ett piss bara dåliga grejer.
han borde fan inte få ut några stålar för det här han satt oss i.
Hjävla gubbe kan ta sig också i röven.
I bland behöver man nog pilla sig i röven för att bli klockare ;-D
Han får in en fin lön i alla fall han borde kanske ta
och dela med sig till dom som har det riktigt tufft.
Nästa gång jag måste rösta så får jag väl offra mig att rösta
på socialdemokraterna.
För Gören persson vet ju hur man skänker pengar och ser ju på en människa
som är sjuk :-)
men sen finns det ju lata idoter som sjukskriver sig så det kanske
var deras fel att det spårade ut.
Dom som inte ens var sjuka dom som bara var trött på jobbet.
Fy fan för det fölket som gjort det då är det bättre och säga upp sig.
Jag hör än i dag hur folk besvärar sig över att gå till jobbet :-(
Jag vill bara spy på dom för jag mådde sjuk dåligt när jag gick hemma.
Kanske någon trött hjävel som läsare det här kontakta gärna mig så ska
jag komma till din arbetsplats och jobba i stället för dig och
du ska få lyxa tt sitta hemma i 2 år och lata dig.
Jag kan lova att du kommer  må som jag har gjort.
man vet inte ens vem man är tillslut sorgligt men sant.

Nej nu ska jag inte ha några mer åsikter.
Snart så är det helg.

Lördag blir det tripp till Örebro julshoppa det ser jag fram i mot.
Hade varit sjukt kul och fått träfat min kära vän Josefine men
tyvär så har Filip torkade vattenkoppor så jag tar ingen risk
och smittar ner deras söta dotter.
Så jag får se fram i mot någon annan gång att frå träffa
Josefine och hennes man och barn :-)
Då måste vi alla vara friska.

Pöss på er mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0