FREDAG DEN 13.


OJOJ jag höl faktist på att glömma bort att det var fredag den
13 i dag *hjälp* fast jag bruka ta dagen som den kommer och inte
tänka på att något ska hända.Fredag den 13 för mig är som
vilken dag som helst.Men jag vet att det finns folk som inte ens vågar
gå utanför sin dag i dag för dom är så rädda att det ska hända något.
Men vist det kan hända vad som helst fast man är hemma också
men chasnen ökar ju om man kliver utanför sin dörr.
Det kan börja brinna i huset det kan komma tjuvar man kan bli
sjuk fredagen den 13 för mig är som en vanlig dag.
Jag kan bli påkörd när som helst olyckan kan vara framme
när som helst utan att det behöver vara Fredag den 13.
Jag hoppas att alla ni får en lyckad fredag.
/mammatingeling

Kommentarer
Postat av: Karolina

Grattis, du vann en Osis dust it! :) Mejla din adress till mig på [email protected] så skickar jag den så fort jag har tid!

2009-02-13 @ 13:38:19
URL: http://www.barrow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0