God morgon.


God  morgon alla kära blog läsare kul att ni tittar förbi i dag också.
I dag är jag nämligen jätte trött och lite små sur för ingeting.
Jag känner mig lite depprimerad i dag vet inte varför :-(
har väl varit för mycket helt enkelt nu när alla har varit sjuka och så.

I morse var jag nog värst vaknade av att Filip är i sängen och hoppar
på mig och skriker och kl är nämligen 8 och jag är as trött.
Och varaje morgon är jag sverige yrväder då ska man akta sig
för lilla mig.
Säger god morgon till Filip och jag vill sova ännu mer jag skriker på
F och säger ge honom frukost och byt blöja på honom.
Men F ska till jobbet men han tänkte byte blöja men så fort han såg
att det var jätte mycket bajs så sa han att han behövde 3 händer
och jag blev så arg på honom att han inte klarar av själv och byta.
Så jag kastar ut honom och tar hand om FIlip klarar hur lätt
som en plätt att byta blöja no problems.Men för killar är det
väl lite svårare och byta blöja haha alla fall för min grabb.
Så efter blöj bytet var det bara att gå upp och göra frukost.
Ojoj vad Filip åt under tiden Filip åt  frukost höll jag
på att diska och gjorde fint.

Efter frukosten så blev det till och leka massa
funderar stort på om vi ska gå ut sen
och leka i snön det skulle vara roligt och komma
ut och gå och leka i snön.
Usch jag ska även tävtta i kväll har ingen ork
med det då det inte alls var länge sen jag tvättade
känns det som hehe.

I bland känner jag inte ens igen mig längre
jag är så trött jag är nästan aldrig glad längre
känns det som.
Jag vill bara komma bort ett tag och hämta hem mina
kraffter och börja vara lycklig igen.
jag är inte lycklig längre jag gråter nästan
varje dag nu.
Och det dumasde är att jag tycker synd om mig själv.
Jag har aldrig i hela mitt liv tyckt synd om mig själv
bara bryt mig om alla andra men nu börja det slå ut
att man ska börja tycka synd om sig själv.
Jag vet inte men jag är trött jag umgås med Filip
vi gör massa roliga saker men det finns
så mycket som jag saknar.

När jag bode i Eskilstuna så hade jag allt
okej nästan allt det jag då saknde det var
någon att älska och ge kärlek till.
Men nu när jag är kär jag har en familj
som jag älskar inte fan är man lyckligare nu för
nu saknar jag vänner runt omkring mig och
ingeting har jag och göra här.
jag vet bara inte vad jag vill längre.
Jag är ledsen jag mår skit jag är en
gammal elak häxa känns det som i bland.
jag är så hjävla dum jag kan slänga ut
massa gryma ord i från min mun som
jag aldrig våga sagt tidigare jag kan inte
knippa igen det bara kommer.
Jag är nog en elak häxa nu.
Häromdagen så prade F o jag om vad vi
skulle göra till sommaren jag tar för givet att
vi ska åka på semster men det ser faktist
inte så ljust ut nu :-(
jag som alltid bruka åka i väg på svenska
sommar semster varje år jag vill bara
inte vara kvar här en hel sommar.
Men man får väl anpassa sig efter
pengar.
Jag ska i alla fall försöka komma i väg till
power meet det är något som jag mig lycklig hehe
mina kära raggare ;-)

Fast vet ni vad jag tycker är så hjäkla orättvist vet ni det?????
Det är att F bror han o hans tjej har varit utomland överalt
dom kan vara i väg 3 gånger utomland på ett år plus 2 resor
i sverige och vi kommer inte i väg på någonting.
Jag blir så hjäkla ledsen det är så orättvist.
Men droppen är ju att dom som har varit överallt
ska även ut och åka snart igen o igen.
jag som aldrig har satt mig på ett flyg nui förstår nog hur
det känns då.
Men det värsta var nog föra helgen nu kan jag bara inte
hålla mina fingrar i styr så låt det rulla på.
Det var när hans mamma gav bort en resa till bror o hans tjej
och att dom ska till utlandet.Följer ni min blogg så vet
ni ju vart dom ska det är abar och läsa.
Medans F som också fyller på sama dag får 600.
Och resan och allt går på massa 1000 lappar.
Tycker det är så orättvist i bland.
Låta dom komma i väg dom som åkt flyg och
vi som aldrig har satt vår fot på ett plan.
Jag förstår inte det.
jag vill ju också ut och flygga och komma bort i från sverige
ett tag men det värkar som ingen förstår det.

jag ska inte gruppla för mycket om det men jag tycker
bara så synd om F att han fick så lite medans
den andra får jätte mycket så hjäkla
förbannad orättvist tycker jag.
Jag behöver ju inte följa med på resan om F
hade fått någon resa men hon kunde väl
för minstonde tagit med sig sina båda söner
i stället för bror o hans tjej.
jag tycker bara att det är orättvist behandlat.

Jag behöver nog komma ut så jag får lugna ner mig
och föröska hitta tillbaka till mig själv
Puss mammatingleing glöm inte bort
att det bara är 4 dagar kvar till
alla hjärtans dag.

Kommentarer
Postat av: Dessi

Hehe, det är märkligt med karlar o bajs, min man kan inte heller ta så mycket bajs själv =oP Va orättvis F´s mamma är. F borde säga till att han känner sig orättvist behandlad!!

2009-02-11 @ 12:09:29
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma-Tävling i bloggen

Hejhej! Ville bara tipsa om att man kan vinna en goodiebag i min blogg=)

2009-02-11 @ 15:49:34
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Skechers Shape - ups Fitness Shoes

<a href="http://www.skechersshape-ups.net/skechers-shape-ups-fitness-c-69.html">Skechers Shape - ups Fitness Shoes</a> and 2011 chun xia tide, new series make all brand in Asia Pacific cage's cooperative dealers and more confident. Si cage China, Hong Kong, Singapore, Malaysia and other southeast Asia area of the joint venture company chief candice chan said: "we in China,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Outlet</a> southeast Asia's partner for this very excited.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shoes</a> equipment for the footwear market can always bring new products and more style. But Shape - ups is not only a new shoes, but also the whole global shoes have long expected innovation products. Shape - ups ,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers UK Online</a> the special fitness shoes, innovation and technology that already became the model body cage's now the leading brand shoe industry.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Cheap Skechers Shape Ups </a>This winter and next spring there will be many new launch markets. Skechers Trainers " As fitness shoes market more inclined to have a truly the fitness function shoes, Shape - ups fitness shoes in mainland China, Hong Kong, Singapore and other Asian local sales growth quickly.



<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shape Ups Sale</a> brand, founded in 1992, design, development and promotion variety of male, female and children's shoes. At present in the United States has<a href="http://www.skechersshape-ups.net/"> Skechers Shoes for Women </a>become, cage is second only to Nike, in over 100 countries worldwide annual sales 8,000 million pairs, 14 billion dollar assets as the world's second-largest recreational shoe brand.

2011-06-21 @ 04:30:15
URL: http://www.skechersshape-ups.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0