Här kommer det bilder från

Alla hjärtansdag.
Förlåt men jag har inte haft tid och uppadera bilder hela tiden.
Inte varit hemma och så sen inte haft tid :-(
Men nu kommer det en hel del :-)

Filip på morgonen på alla hjärtansdag hugger i och öppnar paket.
Där får han nämligen en groda som säger i love you.
Den var inte alls dyr 49 pix så det kan man kasta ut på alla hjärtansdag
tycker jag.
Fredrik fick en midsommar skjorta ut av mig på alla hjärtans dag
den var något dyrare 80 pix men men jag fick inget ut av mina
killar hehe.

Gjorde även ett eget vykort till min älskling vid middnatt innan jag skulle sova.
Hade inte så mycket bra papper hemma så jag fick ta det jag hade
ocjh kom på en jätte bra ide hur man kunde göra :-)
Men jag är i alla fall nöjd.
Och Fredrik gillade kortet och då blir jag så glad så man får rosor
på kinden ;-)

Lite trött efter en lång dag på shoppingstur i örebro.
gäsp vad trött man ser ut o hungrig är amn för den delen hihi.
Hoppas bara maten kommer snart.

Titta titta nu kommer maten strips det gillar Filip.
Å han är så duktig min lille grabb han vet redan hur
man ska dippa hehe.

Jag fick lite fel mat :-( men det gick i i alla fall ville ju ha annan
potatis men det blev fel :-( inte alls den som dom bruka ha :-(
kanske därför man ser lite ledsen o besviken ut???

Filip är i alla fall jätte glad att han fick så mummisg mat.
Nu undra nog alla om han är mer hungrig?
Ja man vet aldrig med honom hehe.

Sista bilden på mina söta underbara älsklingar älskar dom killarna
så otroligt mycket.
Filip vet exakt hur man ska äta hehe.
Så gulliga dom är tillsammans.

Nu har jag inget mer och bjuda på.
God natt puss mammatingeling

Kommentarer
Postat av: michaela

kunde ju sagt till så du fick rätt =)

2009-02-25 @ 20:47:43
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0