KRÄK O BAJS SJUKA!


I dag har nämligen min kära Filip fått bajs sjuka
och min man har kräk sjuka.
Och jag själv inbillar mig att jag kommer också
att spy och bajsa fast jag mår bra hittils.
Jag är jäte rädd att jag ska få det.
Hjälp jag vill inte bli sjuk har jätte mycket
saker och göra dena vecka
ska ju till ams i morgon vill bara inte
missa det.
Å jag så rädd att jag kommer att bli kräk och bajs sjuk
vill inte vill inte vill bara inte bli det nu.
*hjälp* jag sitter i ett hus med fullt med äckliga
små stora baciller jag vill häri från.
Det är så äckligt så jag inte vet vart jag ska.

I dag så har vi föröskt vara ute mycket Filip och jag först
vara jag nere på ams skulle fixa en sak där
sen så gick jag hem hämtade Filip
och i väg till affären och handla på sig massa
fibrer och sånt.
Usch jag har ont i magen känns som jag kommer få
äcklet jag vill inte jag har redan mensvärk låt
mig få vara i fred nu.

I dag blir dagen annars lugn ska inte göra så
mycket blir nog till och kanske ta en till sväng ut
annars ta och sitta här hemma och rulla tummarna.

I natt sov faktist inte jag o min älskling tillsammans
han fick ta sängen om han skylle spy
och jag tog soffan jag är jätte rädd om mig
vill inte åka på influnsen usch bort med dig.
Så jag får väl sova i soffan i natt igen.
Det var lite svårt och sova utan mina
älsklingar kände mig så ensam.

Nu ska jag ta och fixa lite här.
/mammatingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0