kusin fyller 3 år.


"Vad är det här för dag, är det en vanlig dag, nej det är ingen vanlig dag,
 för det är Tindras födelsedag, hurra hurra hurra!!!

Japp i dag så fyller nämliigen Tindra 3 år tänk vad tiden går
så fort hon blir redan 3 år hjälp säger jag bara stora
flickan kan man lugnt säga.
Jag kommer i håg när hon var en liten liten bebis
och det var inte alls länge sen.
Snart dax och lyfta på luren och ringa och gratulera Tindra.
Känner mig så dum att jag inte kunde komma till henne
i dag :-( stackars mosters lilla gull unge får komma någon
annan dag och fira dej :-)
Tycker att det är så synd att jag bor en bit i från dig men
även om vi ses snart så får du ett jätte jätte stort paket ut
av Filip.Kan du gissa vad han köpt till dig?
Hehe det tror jag inte men han har i alla fall köpt ett
stort stort paket som är jätte jätte tungt.Men Tindra är stark.
Jag hoppas du får en jätte bra på din dag.
Tänk att Tindra är 3 år och Filip blir snart 2 det är inte klåkt att
tiden kan bara dra i väg så fort.
Mosters gull unge blir ju stora flickan och mammas prins blir
en trots kille hehe det har redan börja komma.

I dag blev det till och stor handla massa grejer vi får besök
sen i kväll kul tycker jag vi ska se på film och äta gott.
Blir till att äta kykling ris och potatisgratäng och sås.
Mums längtar tills i kväll då vi kan börja äta.
Efter maten vid 21:00 så blir det chips dip o godis till
Beckfilmen ska bli spännande och se på den.
Sen så har dom säkert med sig sin lilla vovve som är så söt.

i morse var hela familjen knass jätte trötta tillå med Filip sov
så vid 11 vad man bara tvungen och väcka honom och han
var riktig busglad kan jag säga er.
Upp och leka ville inte alls äta som han ville skulle bara
ha macka och fruktsoppa.
Han får fruktsoppa nu på morgonen då han
har så ont i sin hals.
I morse blev det lek o bus med grodan och jag kollade i tidningen
då roppade jag på Fredrik kom och efter bara någon sekund roppar Filip kom
hehe jäte gulligt har aldrig tänkt på att han kan säga kom.
Hihi det var så sköjigt när han ropade kom direkt efter mig.

Kl 11:30 kom farfar och hans Tjej dom skulle passa Filip
1 timma under tiden vi storhandlade.
Vi köpte jätte mycket det lär ju räcka hela månaden ut.

Sen så åkte vi till godis land och där blev det att handla massa
godis inför kväen blev 76 kr hoppas dom äter mycket.

Nu så är man hemma lilleman sover  F är ute och spelar bandy
med grabbarna boys.
Och jag sitter här och skriver om dagen.
Nu tänkte jag ta och träna lite här hemma sen blir det nog
och ringa till Tindra och snacka med henne kanske
ta och sjunga för henne :-) hoppas att det är hon som svarar.

Usch i dag känner jag mig lite ledsen vill nog inte
gå in på varför jag ska bara skriva lite till som kommer
i från mitt hjärta.

Jag föddes i en stad och jag växte upp där varje sommar
samlade jag på mig nya vänner visa år var det
jätte svårt att få vänner i bland var det lätt.
Jag samlade på mig massa vänner under den tiden
där jag hade växt upp.
jag hade samlat dom i en stor stor säck dom var säkert
50 st men i bland tappade jag dom på vägen då var det
bara 30 st kvar.
Men det var vänner som jag älskade som jag tänkte på
varje dag jag hade så lätt med att få vänner.
Jag var en glad och charmig social flicka
jag kunde charma många med mitt leände.
En dag så slåg mitt hjärta fortare jag var kär
för kär för att veta vad jag hade gått in på
jag tappade säcken med alla mina vänner
jag var för blind för att se vad som skulle hända.
Även om jag förlorade alla mina 30 vänner
så fanns det ialla fall 5 hedliga vänner kvar i säcken
men jag kunde inte ta med mig säcken med mina
5 vänner i.
Jag tänkte det ska nog inte vara så svårt att kunna
hitta nya vänner.
Kärleken dråg mig till honom och där satt jag med han och
en hel familj.
jag trodde värkligen att jag skulle må bra och vara glad
men mina vänner som jag tappade på vägen kanske jag svek
men jag fick aldrig några nya vänner.
Jag har i alla fall plocka på mig 1 vän här men
hon flyttar snart.
Så snart står jag med mina toma säck med 0 vänner.
Jag var faktist lyckligare när jag bara hade mina vänner
jag trode inte det skulle göra så hjäkla ont i hjärtat och
lämna er men jag behöver er än i dag.
jag kanske valde fel men jag var blind och jag ville till
en ny stad men nu vill jag ha tillbaks er.
Det är ni som får mig att le det är ni som får mitt
hjärta att slå det är ni som får min mun och le.
jag har fan ingeting här bara en familj som jag älskar.
Men det kanske inte räcker.
Det jag vill ha är vänner ett jobb ett hus men helst
av allt vill ja ha tillbaka er.
Förlåt mig att jag tapppade er på vägen när jag for i väg
utan att tänka mig för men kom i håg var
inte arg på mig jag var för blind för att se vad som
kunde ske och nu sitter jag här i slasken och saknar er.
Jag vill ha tillbaka er jag vill krama om er igen jag vill
säga att ni är mina vänner för alltid.
Förlåt mig men jag har lärt mig att man måste våga
testa på nya saker här i livet man måste våga
ta ett strot steg.
Men nu vet jag varken ut eller in vad jag vill.
Jag älskar min familj och jag älskar mina
vänner långt i från mig.
men en sak har jag inset det känns som jag aldrig
kommer att få några vänner här.
Det finns helt enkelt inget och satsa på här i min byhålla.
alla känner alla och jag känner mig så själv i den
här stan.

Pöss på er alla från en ledsen mammatingeling
jag saknar er det gör värkligen ont i mitt hjärta i dag.

Kommentarer
Postat av: michaela

jag visste inte att det skulle bli så heller,, du bor så långt härifrån. Så dyrt att komma o hälsa på när man e fattig student. Trodde inte det skulle vara så dyrt =(

2009-02-01 @ 20:25:07
URL: http://michaeala.blogg.se/
Postat av: Dessi

Prata med Fredrik om inte ni kan flytta hit? Eller nånstans mittemellan eskiltuna o kristinehamn? Du släppte allt o testade o bo hos honom, nu är det hans tur o testa. Finns ju endå inga jobb där ni är o du är olycklig! Tänk lite på dig själv oxå Cissi. Det är inte bara Filip o Fredrik som ska ha det bra, även du. En vacker dag kommer du o bryta ihop...

2009-02-02 @ 11:22:11
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: Dessi

Prata med Fredrik om inte ni kan flytta hit? Eller nånstans mittemellan eskiltuna o kristinehamn? Du släppte allt o testade o bo hos honom, nu är det hans tur o testa. Finns ju endå inga jobb där ni är o du är olycklig! Tänk lite på dig själv oxå Cissi. Det är inte bara Filip o Fredrik som ska ha det bra, även du. En vacker dag kommer du o bryta ihop...

2009-02-02 @ 11:22:27
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: [email protected]

http://www.cat-boots.org/

2011-09-06 @ 03:40:47
URL: http://www.cat-boots.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0