Magont.


I natt sov jag jätte jätte dåligt vaknade till flera gånger i soffan.
Sover ju där för att Fredrik kräktes ju här omdagen *blä*
Så när killarna är sjuka vill jag inte ta i dom
fast lillen kan man inte motstå han vill man bara lyffta upp
och gossa med.Men F rörde jag inte alls på hela dagen
i går.Skit taskigt jag vet men jag ville inte bli kräksjuk.
När jag sov i soffan i natt och vaknade sjuk många gånger
kl kan har varit 2 då känner jag hur min mage vänter
sig ut och in och jag bara tänker jag måste *SPY*
Russar upp till toan men inget kommer fast det känns
som det ska komma.jag vill inte jag ska ju till ams måste
vara frisk.
Tar risken att gå och lägga sig i sängen med F
hoppas han bara inte smittar ner mig med massa skit.
Jag somnar som en stock och sover gott.

På morgonen har jag jäte ont i magen och tänker bara jag
kommer att spy usch jag vill inte.
Fredrik tar hand om Filip hela tiden och jag säger att han
ska ha honom fram tills jag varit på ams men så blir
det inte alls.
För efter Filip har badat ringer Jobbet till F och ber honom att
jobba och F säger ja dirket jag blir värkligen sur.
Orkar inte ta hand om någon knappt mig själv
vill ju vara frisk i dag.
F åker till jobbet Filip o jag leker lite och äter
mat sen lägger jag honom i sängen och
jag går själv och duschar och fixa till mig.
Vid 1 går jag till mormor och lämnar
Filip där och sen är det bara springa till ams
på 5 minuter kommer fram dit direkt så är det
min tur...Världens snällasde bästa handläggare
man har han är glad och trevlig hela tiden.
Så underbar trevlig och glad han är.
Honom gillar jag absolut.
Vi siter där i 2 timmar och pratar och så
han tyckte även att jag hade ett jätte
bra använda namn på min hotmail
och undrade hur jag kunde komma på den hehe.
Man blir värkigen glad av att höra bra saker
det är inte varje dag man hör det.

När kl var 3 så gick jag lite på stan
innan jag gick till mormor och
tog en fika Filip hade
värkligen haft partaj hos mormor
rivet ut allt och vänt upp o ner i hela
lägenheten.
han får göra precis allt hos henne.
När kl var 5 så var vi hemma igen nu
sover Filip F kommer hem vid 7.

Nu ska jag ta det lugnt och koppla av
hoppas på att my sisters ringer snart
så vi kan snacka goja.
Hon skulle ha ringt i går kväll
men svikaren ringde aldrig upp :-D
Hoppas hon ringer NU.

I kväll är det bästa tv program andra avenyn som jag
följer kan sitta där och bara kolla på tvn då så
hjäkla sjuk bra det är.
Funderar även på att äta något snart.

Ha en trevlig kväll pöss mammatingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0