mamma kom hit.

I dag när vi satt och åt mat så gick jag i väg en
stund för att hämta en handuk till Filip.
Bruka alltid ha handuk och torka av honom efter
han har ätit...Blev lite sent med och äta i dag åt
inte förän 19:30 men gott var det i alla fall.
När jag gick in och hämtade en handuk hör
jag hur Filip ropar på mig och säger
mamma kom hit mamma kom hit.
Jätte gulligt och höra när han ropade.
Sen så när jag kom sa han titta klocka
och pekade på den.
Vad sött han är han såg nog att kl var mycket och
att han ville sova.
För efter maten var det bara att göra allt
innan vi nattade honom.

Vill ni veta en nyhet alla bloggläsare???
Vi hade 26 års partaj här i helgen
och alla gäster som var här
är hemma nu med magsjuka *blä*
Usch vad hemskt och veta att det är
vi som smittad alla kära gäster med
otäck influnsa stackars folk.
Filip var ju bara lös i magen i helgen så vi tog
för givet att det bara var bajs sjuka men
nu har även alla andra råkat fått ännu mera.
Stackars folk som kom hit bara lilla jag som
klarat mig ens så länge undra när
det smäller för mig??????

Sov gott alla kära läsare pöss mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0