Michis+ram


Det här inlägget är till michis.
Hon undrade vad vi har för ramar :-)
Och här är dem ramarna som vi har i åran lägenhet.
Så något liknade kan du titta efter.
Michis har nämligen ett jette fint paket som jag ska
få när jag fyller och det ser jag värkligen fram i mot fast
roligasde är ju att få träffa henne så klart....
Längtar längtar längtar efter henne så mycket
och varje dag....
Här är en liten bild på Filip när han var sjuk
då jag skickade i väg honom till dagis det var
nämligen dagis foto då och jag var bara
tvungen att skicka i väg han då jag ville ha en
så stor o söt bild på min gulleplutt.
/mammatingeling

Kommentarer
Postat av: michaela

åh då vet jag =)

2009-02-24 @ 17:03:51
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0