Natt.


Nu är det natt och jag är faktist lite fest sugen måste jag säga
var så länge sen jag festade får trösta mig med den
här söta bilden på mig och gå och lägga mig och drömma mig bort.

Dagen har varit bra förutom att det tog en så lång tid
att baka mammas goda bullar hehe men
goda blev dem och bamse stora blev dom.
Gästerna kommer älska dom hehe.

Var även tvungen och hämta Filip sen efter
dagis slut och sen bara hem och baka igen.
Filip åt mat och lekte lite.
När man äntligen var klar med det kunde jag slappna av
och hämta hem nya kraffter och leka med Filip :-)
Vi hade i alla fall kul en stund och leka med bilar
innan han skulle sova.

I kväll har vi haft besök ut av P vi kollade på film
jätte roligt och snackade och bara hade
det trevligt helt enkelt.

Nu är det dax att hoppa i säng
sängen bara skriker efter mig.
God natt alla kära läsare
sov gott välkommen åter.
Pöss pöss mammatingeling

Kommentarer
Postat av: [email protected]

http://www.cat-boots.org/

2011-09-06 @ 03:21:59
URL: http://www.cat-boots.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0