Nu har vi kommit hem.


ja vi var ute på en liten utflykt i dag.
Nämligen i skogen var vi och åkte pulka.
Urk så kallt det var men det var ju bara
10 minus grader ute men lite varmt blev det
när man rörde på sig.
Vi gick och Filip åkte pulka och var jätte stolt för
att inte han behövde gå hehe.
Å gud så fint det var i skogen med allt snö
på marken och granarna det var så
vit o fint överallt och plus att solen sken på oss.

Jag som sa i morse att allt bara skulle bli en skit dag
tänk så fel man kan ha det i bland ;-P
När kl var 12 då vaknade jag till och var pigg
måste nog vara för jag tog mig en cocacola då hehe.
Så när ajg drack cocacola så fick filip att lassange som
han tycker om i burkmat.Jag kan nämligen inte göra
lassange misslyckas alltid och äcklig blir den :-(
Men Filip har haft en egen dag i dag det var nämligens hans
dag i dag...För efter maten så ville Filip bada och vi har ingen
badbalja kvar längre och duscha tycker han inte är så kul.
Så super morsan hällde i massa vatten i diskkorn och där fick
han sitta och plaska vilt omkring sig *fniss* men han var stolt
då det var bara i början han tyckte jag var knäpp.
Typ så morsan du kan väl inte låta mig bada i diskkon.
Jo då det kan man alla fall om man vill bada,
Och efter det plaskade han på bra och tyckte det var kul.
Ni ska få se bilder sen när jag laddat kameran.

Efter diskkorns badet blev det att torka sig och sätta på
sig fina kläder och så klart skulle han leka med sin lera
i dag :-) han tyckte det var så roligt men jag gillar
inte när han stoppar det i munnen ajaj då ler han bara.

När vi var klara med det så satt vi på oss varma kläder
och tog bilen mot skogen.
Där blev det pulkåkande och promenad haha mycket
skratt på vägen när vi gick :-)
En stolt liten prins åker kungavagn.

Vi var väl ute i ca 1 timma så åkte vi och handlade
behöver lite små saker här hemma så nu har jag allt
tills i kväll.
Funderar på att äta fisk o potatis men det är fredag
och det passar inte på en fredag tycker jag.
Då vill jag ha finare mat så nu lockar det mer
åt piroger.Vi bruka alltid annars äta
pizza men vi ska äta på resturang i morn
då är det dumt och äta 2 dagar i rad sån mat man köper.
I morn blir det kykling fint kött och klyffpotatis när
vi ska äta ute på en fin resturang :-)

Nu är jag jätte sugen på varm oboy just kommit hem från kylan
så nu vill min mage ha något varmt i sig.
Ska väl gå och kolla i kylen.

I kväll är det så klart lets dance där vi ska uggla på.
hehe alltid lika spännande och se vem som åker ut.
Tur att man har något och kolla på som man kan
se på.....
/mammatingeling

Alltid lika kul och göra saker med familjen.
jag älskar båda killarna lika mycket puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0