Örebro!


I går firade vi alla hjärtans dag i Örebro som ni säkert
redan vet.Så nu tänkte jag ta och berätta lite om gårdagen.

Jag gick upp jätte tidigt och börja duka fram frukost
och så för alla hjärtans dag började redan på morgonen
här.Filip o Fredrik fick lite kärlekspressenter ut av mig.
Båda blev lika nöjd.

Efter frukosten så är det bara och packa med sig allt man
ska ha med sig och det tar ett tag.
Och sen så ringer telefonen det är F mamma som börja prata på
så det blir en långtsamtal i ca 30 minuter.
å jag som ville åka nu så då fick jag vänta.
F mamma erbjöd oss att vi skulle bo i deras hus nu under den veckan.
Kommer lite väl för sent när man erbjuder att man får bo i hus.
Men bättre sent än aldrig.
Så i dag söndag är det bara och börja packa.
För F tackade ju ja så klart.
Så nu ska på ute på landet hehe hoppas snön håller i sig
så man kan åka skidor så man kan göra något ute.
Det ska bli skoj och få testa på hur det känns att bo ute på landet....
Usch jag känner bara att jag har jätte mycket saker här och fixa med
lägenheten får väl se om jag kommer hem något under veckan då
det behövs fixa till här.
Vi kommer ändå så åka in till stan då Filip ska till dagis
då kan man passa på och fixa lägenheten...

Efter att man fått veta att vi ska bo i deras hus så åkte
vi till Örebro.
När vi kom fram var det Ikea som väntade på oss
men där hittade jag inget.
Sen for vi till köpcentrum och där blev det något lite shopping
inte alls mycket bara en sak till mig.
F köpte ett par dyra Ecco skor för 1400 då hans andra
skor hade gått sönder.
Usch vad dyrt med ett par skor skulle aldrig kasta ut så
mycket pengar för ett par skor även om jag blev kär i dem
så skulle jag dumpat dom då jag inte vill betalla 14000 det är dyrt för mig..
Efter all shopping var vi typ tvungna att fika Filip fick mat och jag tog
bulle och kaffe *gott' F ville bara smaka lite på bullen han
drack lite cocacola.

När vi var klara det så gick vi tatt babyproffsen och kollade lit
men hittade inget där sen in på br leksaker.
Där blev det inte heller någon shopping.

Sen tog vi bilen till överskottsbolaget blev inget fynd där
då dom stängde om 20 minuter så det var lite stress
så då var vi bara inne och kollade.
Efter det gick vi in på konsum och där hittade jag jul knäckebröd
för endast 2 spän det var skit billigt ju så det köpte vi massa
ut av :-)
Jag gillar saker som är billiga men jag gillar även när det är gratis...

Efter det så var kl 17:30 1 hel timma kvar tills vi skulle äta
vad skulle vi göra nu under tiden.
Och sen var det kallt ute och Filip små son lite hehe gull unge.

Vi satt i bilen och väntade tills kl blev 18:20 då gick vi till
våran resturang där vi skulle äta.
Vi hade i alla fall en jätte bra kväll och en alla hjärtans dag
och maten var super god.
Efter maten åt vi glass i stora lass.
Tillå med Filiå åt mat köttbullar o strips som han
dippade det kunde han redan.
Han viste hur man skulle dippa utan att behöva visa
honom och det var skoj.
vi andra åt kykling och potatis *gott gott*

Efter det så var det bara resa hem och Filip sov som en stock
på vägen hem och även när vi kom hem sov våran prins hela
natten lång.
Tillå med jag gick och la mig vid 00:00 fredrik kom inte förän
02:00 haha men då hade jag redan somnat.

I dag blir dt till och packa även om jag kommer bo på landet
kommer jag föröska blogga lite i alla fall så mycket
tid jag har hinner jag säkert kasta in något inlägg här.

ha en bra dag puss / mamamtingeling

Kommentarer
Postat av: Desiree

Tack ska du ha! Har oxå haft tanke på o måla om dörrarna, men tror inte våran hyresvärd blir så glad på oss då =o( Så dem får helt enkelt vara mörka! Jadu, jag vet inte vart allt kommer ifrån. Sitter mycket o tittar på hur andra har det hemma o då får jag lite egna ideér =o) Testa du med o göra väggord...jätteenkelt. En rulle med dekorklister kostar bara runt 50 lappen.

2009-02-16 @ 10:35:56
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0