Tisdags morgon


God morgon alla kära blogg läsare.
Nu är det morgon för oss hehe vi fick sov morgon ut av Filip.
Hihi tack snälla söta son för vi fick sova lite extra i dag.

På morgonen blev det först frulle macka o gröt
som vanligt för lilla hern.
Det går för det mesta i honom.
jag tog oboy o en halv macka var inte så hungrig.
Filip satt och åt i över 30 minuter så när han höll på
o äta så passade jag på att diska upp här.
När jag var klar med disken så var Filip klar med frukosten :-)
Bara för Filip var så duktig så fick han nämligen ta ett varmbad
och det uppskattades från honom :-)

Nu sitter man här jag ska snart själv ta o ducsha just nu är det upptaget
till badrummet :-( så jag får VÄNTA inget kul det.
Jag ska duscha fixa till håret o sminka mig.
Ska nämligen i väg sen till 1 ska till ams igen :-)
Får väl se hur länge man är där.

F ville äta pizza i dag så vi får väl se om det blir någon pizza i dag.
Just nu är jag inte så sugen på det hehe.
Men det visar ju sig till kvällen vad vi känner o så.
Det kanske bara var en morgon pizza Fredrik tänkte på hehe
eller om han hade drömt om det och sen vara så sugen på en pizza.
Fniis jag vet faktist inte men blir det ingen pizza då blir det soppa här hemma.

Nu ska jag ta och tjata på F för nu vill jag ha badrummet.
Ha det gött alla kära blogg läsare puss
/mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0