UTMANING

Fick en utmaning om "Äcklig mat" av Dessi.
Skriv 5 otäcka saker att äta och skicka den dåliga maten till 5 andra bloggare som utmaning och se om de vågar äta den.

1 koldolmar-Usch o fy vad äckligt det kan fröken cizzi inte äta.
2 Blodpuddng-Fy vad otäckt men det går om jag har 1 kilo sylt
då kan jag äta en bit blodbudding fast det är godare med
chokladpudding *mums*
3 Spenat-kan äta det till soppa men inte för ofta.
4 Sushi-blä det vågar jag inte testa på.
5 Kaviar-Nej fy vad vidrigt det kan inte en
fin dam som jag äta.
Det är så äckligt så man gnäller av det haha.

Jag skickar dessa äckligheter
1 bönor
2 Lever
3senap
4bläckfisk
5ärtsoppa


till alla som vill :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0