VÅR MORGON!


I dag så skinner solen gissa om vad glad man blir :-)
Haha i går regnade men tyvär tog det inte bort all snö
synd tycker jag.För jag vill nämligen ha vår.
Så man kan ta på sig tröja o väst och inte alls
behöva slänga på sig 5 kilo med kläder varje dag.
Fast även om det är lite lite snö kvar på marken så skinner ju solen
och det känns precis som vår.
Jag ska i alla fall försöka gå ut senare så man kan njuta ut
av vädret...

Jag har i alla fall hunnit med att lämna  FIlip på sdagis där leker
han som fisken i vattnet mormor skulle hämta honom i dag.
Så det avr bra det.
För jag gick nämligen hem och villade lite på förrmidagen kändes
att jag behövde då jag hade slut på kaffet :-(
Men när ajg vaknade hade jag turbo krafter så då sprang jag
i väg till affären och köpte på mig kaffe och massa annat gott o nyttigt.
Blev köttfärs paprika ost majs gräddfil nämligen tacokväll med LInda :-)
Sen så köpte jag hem silver kulor rosa marsipan och sockerkaksformer
som jag ska bjuda på något när jag fyller år :-)
Hoppas man får mycket paket bruka faktist inte få så mycket
paket ut av min man som jag vill ha.
Men det blir säkert så när amn gillar paket då vill man ju ha mer
ut av det goda hehe.
Efter min shoppings runda så blev det att gå hem och packa upp allt.
Självklart hjälpte Fredrik till också och packa upp allt.

Nu så är jag hemma och det kom post under tiden jag var borta
och gissa vad jag fick i brevlådan i dag?
Trodde värkligen det var ett 1 April skämt men tydligen var det
inget första april skämt.
Fick nämligen Hm katalogen men HALLÅ det var ju inga kläder
i den det var tyger kuddar allt för hemmet.
Nu får dom väl ge sig.
Hm har kläder det räcker.
Annars blir väl ikea likadan fast att dom börja sälja kläder
med lite möbler tyg på haha.
jag tyckte i alla fall inte om Hm still på hem inredning.
jag älskar deras kläder så det räcker....

Nej nu ska upp på vinden och leta efter lite saker.
Packade upp så mycket saker än gång då jag var
trött på allt nu ska jag upp o titta om man kan
hitta något intressant ;-)

Ha en god dag /mammatingeling

Hm inredning för hemmet.
haha faller inte mig i smaken passar inte hem i mitt hem.
Men jag acepterar att andra folk tycker det är collt.
Hade jag levt själv i en lya så kanske man hade köpt något där.
Fast tänk om Ikea börja sälja kläder.
Det får faktist räcka för jag gillar att springa från butik
till en annan så man rör på sig lite.
Inte trevligt om alla affärer börja ha allt.
Nej det står jag för.

Kommentarer
Postat av: Dessi

Nee hörru! Det är ju skithäftigt att hm har startat en home kollektion. Fanns ju en hel fint i katalogen. Tror inte att dem kommer o börja sälja det i butik, utan bara via nätet. Här lyser oxå solen idag. 25 grader varmt i solen =o)

2009-02-26 @ 15:06:19
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: michaela

det är jättehemskt med branden, jag var ju utanför när det brann fortfarande. så hemska att se. idag åkte jag förbi igen för jag skulle till skiftingeskolan. det enda som är kvar är en svart kolbit och taket till ingången är buckligt för det har smält. därinne som var så snyggt med massa speglar och där man dansat och haft jätteroligt ser ut som ett hus som blivit bombat i irak lr israel typ.. så hemskt att se man mår dåligt av o se det o vetat att det varit så fint innan.

2009-02-27 @ 00:05:30
URL: http://michaeala.blogg.se/
Postat av: Desiree

Hehe! Måste hålla med dig om att det inte fanns så mycket som jag skulle köpa, bara några få. Dem har så starka mönster o inget av det passar in här hos oss. Men det är ju himla coolt för dem som gillar sånt =o)

2009-02-27 @ 09:57:25
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0