Vinn en weekend för två



http://www.airtours.se/  tävlar ut en weekend hos Engla.

Kolla in bloggen och tävla ni med.

Tävlingen pågår tom. torsdag den 12 februari klockan 21.00

Jag är med och tävlar hos Engla som lottar ut en
jätte bra vinst nämligen en resa från airtours.
Där du kan vinna din drömweekend genom att
gå in http://www.airtours.se/
 där det finns olika resemål att välja på....

Min dröm resa är att få åka till New york
jag har drömt om det sedan jag varit liten flicka.
Jag har aldrig varit utomlands så det skulle vara så
kul och en stor upplevelse full av lycka att få åka till New York
 och kolla in den staden det
skulle vara en dröm om jag fick åka dit.
Tänk vad kul det skulle vara.

En resa till New york skulle vara perfekt och ge bort till
min älskling en liten efter skotts pressent då han fyllde år
föra helgen och han skulle säkert bli så glad om han
fick åka dit med mig det skulle vara så skönt att bara komma
bort ett tag och få njuta ut av staden.
Umgås med sin kära älskling bara njuta ut av maten
se staden och bara vara lycklig och känna sig som lyckligasde
tjejen i världen.

Tänk att man som liten flcika redan drömde om staden New York
man ville så klart åka dit i sina unga dar men man hade inte råd.
Men i mina drömmer var jag där varje natt och shoppade loss och
festade varje kväll jag kände mig precis som en stjärna och
jag hade en dimant ring på mitt finger.
Alla folk var snälla och glada och det fanns
fullt med resturanger.
Jag var den lyckligasde tjejen på jorden det var mina läppar
som lyste upp hela staden.
Jag gick där med min ring på fingret och en stor varukorg
och shoppade i alla butiker men det var bara en dröm.
Men nu vill jag att den ska bli sann så jag får åka
dit och se hur det värkligen är för jag är så
nyfiken på staden New York jag vill åka dit nu.
Det skulle säkert bli en perfekt dröm resa och jag
skulle få känna mig som en prinssesa i mina
guld stövlar.
Jag vill värkligen komma till New York nu i mina unga dar.

New york+Romantik + Shopping +  En fantastisk resa!=sant för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0