20 - grader.

haha tro det eller ej jag vet det var så hjäkla kallt ute i morse *brrrr*
det var jag faktist inte bered på att det skulle vara 20- grader ute i dag.
Men i alla fall så sken solen och då blir man glad bara ta på sig massa kläder.
Inte lätt här hemma på morgonen då filip ska ha mycket kläader på sig
och overollen är ju värst av allt.När han inte hjälper till då blir man helt slut
efter har kämpat och fått på sig den...Urk så jobbigt det kan vara här hemma.
Jag var tvungen och sätta på mig min canada coose jacka varm och skön
sen så hade jag en tjock tröja på mig.
haha sen tog jag på mig mina snygga termos byxor kan vara gött och ha
så man inte fryser när man går till dagis.

Dom byxorna är så otroligt sköna och värmer sen tycker
jag att dom passa in på mej då jag gillar rosa.

När vi hade varit på dagis var vi tvungen att gå hem och städa
lite J och S kommer ju ikväll och ska passa Filip.
Efter jag hade städat bort mycket saker var det till att gå till ams
och skriva in en lapp så man får några ören på kontot.
När jag ko mhem gick jag ner till tvätten skulle bara torka min tvätt
från i går då torktumlaren slutade och fungerar snacka om vad ledsen
man blir när man kommer på kvällen och ser att alla kläder är blöta.
Då blir jag bara arg som ett bi *urk* jag hatar den här hjävla
torktumlaren *arg på den*
Men tur att jag fick tid i dag och kunde torka kläderna i torkskåpet.
Efter det blev det att göra rent badrummet det var ett tag sen,,
snart dax och hämta lilla Filip dom skulle ha någon slags pirat vecka
den här vecka.Dom ska vara små sjörövare busa runt och leka piratter
haha kalas kul för små barn :-) fast i dag var det inte många barn dem var
bara 5 st i dag snacka om var lite barn annars bruka det vara barnhav
barn bara springer runt och busar med en och alla så underbart sött.

Snart dax och hämta Filip yea ska vi busa när han kommer hem om han inte
är allt för trött...Ska nog ta och fixa till håret nu så jag får någon bra frisyr i kväll
då vi ska i väg på hockey gud vad kul det komemr att bli.
Längtar och sitta där och äta poopcorn och heja på sitt lag yea yea.

ha det gött alla kram mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0