Årets första mjukglass 09 :-)


japp i morse när vi vaknade lagom till 11 så sken solen in på oss :-)
Filip var ju ledig i dag så han passade också på och sova länge
så gött det och när vi vaknade alla var vi pigga och glada dels
för vi hade sovit länge o sen så sken sola in på oss.
Så det var ju en toppen dag i dag bara äta frukost
och duscha sen ta på sig kläder och gå ut.

När vi kom ut så kändes det som vår det var så varmt och skönt
så man njöt värkligen över solen.Lite värme behövs nu i alla fall.
Så när vi hade tagit upp käran så var vi ut i 2 timmar sen gick vi till affären
där köpte F hårfärg till mig då jag behöver värkligen färga håret mörkt
vill inte ha massa slingor i håret nu till våren.


När vi kom ut i från affären så bjöd F mig på glass och han tog
också en mjukglass så hjäkla gott det är när man inte
har ätit det på hela hösten och vinter.Så det blev premiär för
årets godasde mjukglass *mums* tillå med Filip skulle ha
han hoppade nästan ut käran då han tyckte det var så gott
och mera skulle han ha ;-)

Så efter glassen så gick vi hem där blev det massa lek
med Filip och så tills kl var 6 då gjorde jag taco viste
inte vad jag skulle göra för mat i dag så det var svårt och komma
på och taco går fort och göra.
I morgon blir det väl att äta bagutter som vi nästan gjort hela veckan.
Filip får också bagutter men också annan mat.
I dag fick filip korv och mos när kl var 12 och på kvällen blev
det taco det tycker han är as gott.

Filip gick och la sig väldigt sent i dag så jag var bara tvungen och ta
en dusch medans han var uppe så sent duschade mig säker i
30 minuter så skönt och bli varm när man frysser.
Till slut när kl var 21:00 så gick  han och la sig hoppas bara på
att han kommer upp hyffsat tid i morgon då vi nämligen ska till
dagis och då går vi upp 08:00 här...

När Filip hade somnat kom jag på att jag skulle göra något
bra och inte störa F på kvällen som jag bruka göra ;-P
Så jag passade på och färga håret till mörk.
Så nu sitter man här med färg i håret :-)
Snart så är jag klar sen blir det nog dax för mig
och sova.

Hoppas också ni haft en bra dag i vår solen
alla som fick den ;-)
Men även ni som blev utan sol hoppas
jag på att ni med hade en bra dag.
puss mammatingeling


Kommentarer
Postat av: emelie ★

fin blogg! :)

2010-07-07 @ 16:10:10
URL: http://eemeliefrestadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0