Arg.


I dag är jag arg sov faktist fram till 11 i morse snälla fredrik gick ju upp och tog Filip
pcj åt frukost och lekte så det var jätte bra så att jag fick sova.
För det behöver jag värkligen göra nu.
Fast jag är så hjäkla arg på mitt hyresbolag dom låter sina hyresgäster frysa
det är skit kallt i lägenheten specielt i sovrummet.
Hallå jag är tillå med tvungen att ha myss byxor och linne när jag sover
hur normalt är det? jag som bruka sova annars i underkläder hmm
det kan man ta och funderar på.
Men när gran tanten ringer för att säga att vi vill ha mer värme så tror ni inte att
dom på hyresbolaget säger att han som sköter om värmen är på semester
nere i Thailand. Hmm vad fan gör den där hjävla gubben där nere?
I så varmt land sitta i solen och sola och ha det skönt och låta
sina hyresgäster få bo en kall lägenhet och fryssa.
Fan vilken hjvel som bara sticker och låter oss stackars folk
får fryssa *brrr*
Antingen så ska han fixa värmen för det kosta inte alls mycket så
att man får det varmt och skönt
Annars ska han faktist ta med sina hyresgäster på en dyr dyr dyr
resa ända ner till Thailand och det lär fan kosta stålar.
Men som sagt han gjorde ingeting ut av det han låter oss fryssa
och visa vilket arsle han är som inte vill bry sig om sina hyres gäster.
Nu är jag är är ju fan arg för att man måste ha massa kläder på sig
och tjockt täcker och filt så ska man inte behöva ha det.
Det är inte normalt att ha filt och jacka på sig inomhus nu
när man bor i lägenhet men för han värkar det vara normalt.
Får väl tända på en liten brassa här inne i sovrummet kanske
det skulle inte vara helt fel? och då skulle det bli lika dyrt för
gubben som sköter värmen att behöva betalla för en varm brassa
då är det faktist bättre och fixa väremn eller ta med oss på resan.
Usch jag har tillå med blivit snorig och ont i halsen hjälp
kan man aldrig få vara frisk? Nej inte om gubben få bestämma.

I dag blir det att gå och kolla på lägenhet det ska bli kul det
men ingen som jag vill ha för jag vet i fan vart jag vill bo?
Jag vet faktist inte det för det står bara still i mitt huvud.
Lär väl också få åka och handla senare i dag efter jag har kollat
på lägenhet sen blir det nog att åak ner på stan
och fika med familjen blir säkert jag som vanligt som få ha
lill killen i mitt knä.
Jag vill ha en stol hoppas det finsn någon dä man ska fika
eller förhoppningvis att det finns ledigt men det gör de
säkert inte så otroligt många som fikar där.

Åter kommer senare nu ska jag pausa.
Trevlig helg mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0