*BAJS*


Yes i dag på morgonen lärde filip sig ett nytt ord efter vi hade ätit frukost.
passade bra att han sa det efter frukosten vet ni vad han sa?
Han sa BAJS och jag bara kollade på honom då sa han bajs en en gång till
sen så frågade jag honom har du bajsat?
Filip svarar jaaAA så jag gick till sköt bordet
och mycket riktigt så ljög han inte för mig för i blöjan så
var det bajs.Så nu kan Filip säga bajs dröjer nog inte länge till när
han säger att han ska göra behoven i pottan det är något
jag väntar på ska bli träning på pottan när värmen kommer.

i morse så diskade jag F fick ta hand om tallrikarna för då började
jag och sträjka totallt jätte mycket disk och sen så skulle jag i väg
till Linda Och hennes dotter i dag.
var menningen att vi skulle ses på stan men dom hade försovit sig
så det var bara att gå hem till dom.

Hemma hos linda blev det massa bus med barnen men dom
lekte inte så bra i dag :-( båda var ju trötta vet inte varför.
När kl var 1 så fick Filip sova i L säng men det var inte
så uppskattat ska jag säga Filips kompis ville ju inte att
någon kille ska sova i hennes säng.
Hon är inne i en period och vill absolut inte låna ut saker hehe
och Filip vill värkligen ta i allt som finns.
Filips kompis har också en stor grön groda och den ville han
absolut ha och leka med men nej nej nej den fick han inte röra
och Filip förståg inte det han trodde ju att det var hans groda.
Så han blev jätte förvånad över varför han inte fick låna den.
Men när han sov så fick han ha den en strund Filip sov i en timma i alla fall.

När Filip vaknade så var barnen glada och pigga så blev det bus
och massa skoj och stoj med merea sprang runt och jagade
varandra...Efter det blev dom också hungriga så L gjorde
potatisgratäng och korv och det var mumma vad gott 'Mumsen*

Klockan gick på bra när kl var 17:00 så gick vi hem
då kände jag mig as trött ju då var vi bara tvungna att gå.
Väl hemma hade min underbara toppen älskling städat och
gjort fint även tagit hand om tvätten :-)
Gissa om att bli glad när man ser hur duktig kille man
har han är så underbar och go.

Nu ska vi 2 ha en filmkväll Fjonken sover
han var så trött när han kom hem och ville
absolut inte ha gröt eller bröd satt där och kastade
det på pappa.Usch jag hatar när lillen kastar gröt
på golvet och det tokrar in vet i fåglarna hur mna
får bort gammal gröt på golv och tapetter.

God natt alla sov gott puss mammatingeling


Kommentarer
Postat av: Dessi

Hehe...Michelle går oxå runt här o säger bajs =o) Låter så himla kul...

2009-01-29 @ 08:28:06
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0