Dagens fynd.


I dag kom Filips paket från Hm med massa kläder beställde även
ett vitt blus till mig i st 36 trodde värkligen det skulle passa men nej.
det var jätte jätte stort.*arg* men det gör inget går att sy in lite extra
jobb så blir det bra.Men jag köpte en röd blus föra året och den
var värkligen tajt specielt vid brösten där bruka knappen åka upp*ops* hihi.
Filip fick bland annars massa sommar kläder som ni ser ett randigt linne
till det varma sommar dagar som väntar 3 par hawaii shorts
med olika mönster och ett par neon gröna shorts så jag ska
kunna se honom om han får för sig och rymma i från mig .
haha då ser honom då lär jag hitta honom lätt :-)
Jag är i alla fall jätte jätte nöjd emd mitt köpt.
Fast mer sommar kläder kommer att komma här :-)
Kan även avslöja mig att jag ska bjuda på mitt vår och
sommar mode bland annat kläder smink och frisyrer mer
säger jag inte ni får helt enkelt vänta och se
vad jag bjuder på.
Men det är i alla fall något som jag gillar och tycker är kul.
Men en sak ska ni veta mitt vår och sommar mode då
går det bland annat ut på det kläder och sånt som jag gillar
och ha på mig.Men även kommer jag att ta på mig
massa morderna kläder och även skriva färger som
är inne nu och smink.
Men jag kan säga att årets mode är precis som föra årets
mode och färgerna ligger kvar som föra årets.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0