Det hände 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja jag åkte hissflera gånger om dagen när
jag hade praktik på hotellet *jag som är liv rädd och åka hiss*
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag var inte så dum så jag tog inga nyårs löften :-P
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja! Babyboom! 4 nya bebisar kom till världen. dessutom helt Underbart med små bebisar :-)
4. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009? Ja vänner och jobb.
5. Vad var din största framgång 2008? säger bara att 2008 var ett *SKIT ÅR* så inget hände.
6. Vad spenderade du mest pengar på? hyra barn och kläder.
7. Vad önskar du att du gjort mer? Träffat mera vänner så man kunde bjuda hem det på midagar och så.
8. Vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mig över allt och ingenting!
9. Hur tillbringar du nyår? Middag med släkten och sen fest med några kompisar troligtvis.
10. Vem saknade du? Min Scott NIchols som aldrig mer kommer tillbaka.
11. Finns det någonting du ångrar med 2008? Nej, inte direkt!
12. Vilken del av 2008 var bäst? Första eller andra halvan? Första halvan var bra sen exploderade sverige i krisen.
13. Hur tror du 2009 blir i sin helhet? Lika dant som 2008 kan jag lova er. blir väl också ett skit år.men man
kan alltid hoppas på tur...

Gör den du  med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0