Ensamstående mamma i 1 vecka


Ja det är värkligen sant att jag ska vara ensamstående i 1 vecka.
Undra hur det kommer att gå F kommer bara vara hemma på natten.
Han ska nämligen jobba dubbel pass hela den här veckan hjälp
vad ensamt det kommer att bli här.
Vad skönt det hade varit om F hade jobbet i 10 timmar men hallå nu blir
det 07 till 22:00 men vad bra pengar vi får nu kanske inte kommer bli
så fattigt här nästa månad.pengar är alltid bra och ha och man måste
jobba för att få något.Men hallå vart finns alla jobben???jag vill ha jobb *NUUU*

God morgon alla läsare välommen till mig.
I dag så fick jag nämligen sov morgon tack älskling  för du lät mig sova
och att du gick upp i morse :-)
Det är jätte bra att F o jag kan ta varannan dag när vi är hemma vem som ska
gå upp och ge Filip frukost och göra honom i ordning.
Förut är det alltid jag som fick gå upp när F jobbade.
Men nu är det andra bullar som gäller blir väl jag som ska gå upp till
Filip hela veckan nu fast det blir jätte bra han sover ju till 9 och då är man pigg.
Bara lite seg och gå upp när man ska till dagis men det är bara tvinga sig själv upp haha.
F har redan åkt till jobbet och han kommer inte hem förän 10 tänk att få sitta själv
här hemma på kvällen men jag hoppas jag kan somna tidigt så jag kan gå upp
vid 7 och fixa till mig och gå i väg till dagis i morgon,

i dag lär det inte hända så mycket här kanske blir en promenad... i morgon
blir det att städa usch så stökigt man har det här hemma massa damm
och skit på golvet. Det blir nog så när man inte trivs här man bara
längtar tills man får någon annan lya och bo.
Det ser fan ut som en gris stia här.jag har ingen lust och städa är
så hjäkla trött på skitet.
Det är inget kul och städa där man inte trivs....
När jag flyttade hit höl jag på och städa varje dag men till slut så
sa kroppen i från och jag blev sjuk.
Så nu städare jag inte alls så ofta blir väl 2 gånger i veckan.
Badrummet måste jag ta i dag eller i morgon och sen alla golv.Det ser
ut som hej kom och hjälp mig.

nej nu vet jag faktist inte vad jag ska skriva om min dag.. jag är i alla fall
Ensamstående mamma nu i 1 vecka vi får väl se hur det ska gå.
Men jag ska även fixa lite på min blogg så nu får följa min dag.
Kanske inte alls bli massa inlägg varje dag men något bjuder jag
väl på .
Puss mammatingeling

pssssss kan ni läsa vad det står på tjejens tunga ahha.
Då vet ni min hemlighet mohahahaha det blir inget på 1 vecka.
Snacka om att man kommer får leva ett sant liv
som ensamnståenda mamam.
Fan jag se värkligen fram i mot det.
haha inget tjat på mannen jag får göra precis vad jag vill
här hemma det blir rena semestern fast tomt kommer det
och bli :-)hade varit ett stort + plus om man hade haft vänner
och kunna bjuda hem dom på tjejkväll eller på lunch.
/mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0