Filip


I dag är jag sjuk inget kul och vara sjuk :-(
Jag vill bli frisk så jag kan få gå ut och leka med
mina kompisar jag saknar dem så mycket i dag.
Snart så är det helg är jag frisk då ska vi gå och
fira Farbror J som fyller år annars får jag vara
hemma med mamma o pappa och sova med dom....
Min mamma o pappa är jätt snälla i mot mig i dag så fick
jag en ny jacka ut av dom och den är jätte fin fast lite
lång hehe, Men det gör ingeting för då kanske jag
kan ha den nästa vinter med då det är st 98-104 på den.
Här är jag med min nya snygga jacka vad skön den är.
Kan jag lova er ni borde också köpa en sån till er hehe.

Yea Yea Yea här kommer Filip med sin nya vinter jacka.
Även om vi fick den i dag när han var sjuk så var Filip så snäll
och ville så gärna prova den.Och som mamma kan man bara
inte säga nej då man är så nyfiken på hur den sitter på honom.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0