Frågor

61 Frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 27 år är jag då *oja mig*

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Filip

3. Hur lång är du? 160

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Oj det har jag noll koll på.

5. Vem ringde du senast? Pappa

6. Vem ringde dig senast? Fredrik

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? " Hej lilla stumban hur e det med dej?

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Telefonfobi så jag smsar om inte någon ringer mig.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? På julafton

11. Vilken ögonfärg har du? Blå

12. När vaknade du i dag? Runt 8

13. Vilken är din favoritjulsång? Nu tändastussenjuleljus *den kan jag även sjunga*

14. Vilken är din favoritplats? I soffan.

15. Vilken plats föredrar du minst? Trappen.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I en villa med mina barn & min man

17. Vad skrämde dig om natten som barn? otäcka typer.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Haha finns en hel del och skratta åt , skrattar varje dag.

19. Hur stor är din säng? Den är stor då vi har dubbelsäng

20. Har du stationär eller bärbar dator?  1 stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan såklart om det inte är för kallt *brrr*

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4

23. Hur många landskap har du bott i? 2

24. Vilka städer har du bott i? Eskilstuna, och ett till *hemligt sorry*

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota till sommaren.

26. Är du social? Ja, det är jag

27. Vilken är din favoritglass? Gillar nog all glass

28. Vilken är din favoritefterrätt? Jadu, mycket som är gott

29. Tycker du om kinamat?  Absolut

30. Tycker du om kaffe? Ja, det är ok

31. Vad dricker du till frukost? Oboy

32. Sover du på någon särskild sida? På alla sidor & över hela sängen

33. Kan du spela poker? Haha nej jag lussar :-)

34. Tycker du om att mysa/kela? Klart jag gör, finns det ngt bättre en vinterkväll?

35. Är du en beroendemänniska? Ja.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej faktist inte jag har haft tur me det.

37. Vill du ha barn? Har redan 1 son men en till skulle inte vara fel ;-) men inte just nu.

38. Kan du några andra språk än svenska? Nej jag hatade språk när jag var liten.

39. Har du någonsin åkt polisbil? Japp det har jag efter fyllan ;-) riktigt trevligt var det kan jag lova er.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Barnen

42. Äger du dyrbara smycken? Jadå, den speciellaste är nog förlovningsringen jag fick av Fredrik.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? haha finns bara skit men annars andra avenyn

44. Kan du rulla med tungan? Ja det e klart jag kan det

45. Vem är den roligaste människan du känner? Alla är nog roliga på olika sätt

46. Sover du med gosedjur? Nej bara med min man ;-) han är mjuk som en nalle.

47. Vad har du för ringsignal? Nått kasst

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ne :-(

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? cocacolaburken.

50. Flirtar du mycket? Någon gång i bland men inte lika ofta längre.

51. Kan du byta olja på bilen? Japp!

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste? Nalle puh och hans vänner *för filip*

54. Läser du någon dagstidning? Det som finns på nätet varje dag

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja allas

56. Dansar du i bilen? Absolut om bilen är tillräckligt stor så jag kan få plats och dansa
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix fm.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Matlistan

59. När var du i kyrkan senast? På julafton.trevligt och komma i väg till kyrkan i bland.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Thersse hete hon och hon var underbar.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 1 natt aldrig mer vaknade av att tälter var fullt med små krypp*blä* 


Kommentarer
Postat av: Dessi

Hörru, var med o tävla i min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0