Huk.


Jag Filip har nämligen blivit huk ja ni vet *sjuk* men han säger
huk och det låter som sjuk.
Så i dag blev det till att hämta honom i från dagis redan vid 10
oj och hoppsan så pass tidigt ja mammas stora älskling har
blivit sjuk har 39,5 feber :-(
Å jag som vill att han ska bli frisk snart vill inte ha en son som
är huk inget roligt han sover nästan hela tiden.

Filip har inte alls varit sig själv i dag sov 2 timmar på förmiddagen
sen kom mormor gammel mormor hit på besök.
Kul med besök då kan man ta fram kakor och smaska i sig och
göra ordning gott kaffe och snacka massa skit hehe.
När vi fikade vaknade Filip och var inte alls så där toppen
glad och se mormor men massa saker fick han i dag också
2 bananer en kassetspelare och kexpaket 2 par byxor
och 3 par strumpor säker mer saker också hehe.

Efter det plingade det på dörren oh och hopp det var farfar så
klart han ska hjälpa oss med skrott bilen den fungerar inte.
Så nu vill jag ha en billig V 70 ser jag fram i mot ;-)
Fast killen ska nog fixa skrott högen ska ni nog allt få se.
Han får vara utan bil i några veckor ;-P haha bara bra och röra
på sig och bra för miljön att bilen är sönder.
Men hjäkligt bitter är det när man ska stor handla och man inte
har en stor stark karl som kan bara 4 kassar.
Men farfar kunde i alla fall inte fixa skrotten så vi får
laga den eller drömma om en V 70 får hoppas
på att tandfen dyger upp här och ger oss
en  V70 skulle faktist inte vara helt fel ;-)


Efter allt med bilen så kom i alla fall posten.
Och i dag älskar man posten för mina paket kom
i dag så glad amn blir när man får paket :-)
Filip fick sin jätte snygga jacka som är rutig.
Kommer bli så varmt och skönt med den när det
är kallt ute och den kommer han även ha nästa år.

På kvällen blev det en promenad med min killes
bror tjej vi gick en sväng till konsum...
Hon handlade lite smått och gott hon köpte
även pressenter till sin man.
Killen och hans bror fyller år samtidigt *hurra*
Efter det kom man hem och Filip var bara uppe en stund
nu sover han.

På kvällen blev vi sugna på pizza och det blev inte alls
från vårat vanliga ställen kan inte köpa pizza 20 minuter
bort om man inte har någon bil som åker i väg när man vill :-(
Så det blev närsta pizzeria och den pizza var så hjäkla äcklig så man
ville spy tog nog bara några duggar sen blev det så vidrigt.
Det skulle vara en familjepizza men det tror jag ej att det var.
För den var så liten och tjock med massa fett på och massa
hjäkla äcklig skinka med mera *blä* säger jag bara.
Blir ju mörkrädd av och äta den.
Mina piroger är mycket godare en deras pizza :-P
Känner att jag måste vara nyttig resten av veckan tur
att man är inne på torsdag på måndag kan
man börja äta normalt igen då.
Lär inte få bli något onyttigt i helgen.
Fisk köttbullar makaroner potatis och sallad
kan man äta :-) finns ju massa gott och nyttig
mat som man nu kan äta.
Fast jag saknar pizza från mitt favo ställe.
Jag blev värkligen äcklad ut av den lilla tjokis pizzan *blä*

Nu i kväll ska jag träna på mattan och sen lägga mig i soffan
och uggla.
Pöss mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0