Mammafika :-)


God morgon alla i dag har jag haft en super bra dag förutom på morgonen
då var jag lite små arg på min Kille.
Han hade sin vän här i går jätte trevligt tycker jag att dom kan vara med varandra
och ha kul och spela spel som dom bruka göra :-)
Men i alla fall så gick jag och la mig 11 då jag skulle upp vid 7 lagom
att sova den tiden.Men i alla fall så gick jag upp vid 7 killen sover som en
stock och när kl är 10 så väcker jag honom och frågar när han gick och la sig?
Han svarar att han gick och la sig efter 3 jag blev värsta chock arg på honom och vetig
människa som har barn går fan inte och lägger sig så sent.
Tänk du ska ju jobba 1 vecka snart hur ska du orka med det om du inte går och lägger
dig vid 12? skärp dig nu. Jag var väldigt arg på honom blir så hjäkla iriterad på att
han ska gå och lägga sig så sent :-P

Men i alla fall så gick jag i väg ner mot stan gud vad härligt det snöade här fast
lite svårt och köra vagene men annars härligt så skönt ute.
Träffade massa nya mammor i dag så roligt det var :-)
Det måste vi göra om det var kul och fika och prata lite.
Massa små barn och bebisar var med så det var ett riktigt dagis kan jag säga hehe
så mysigt med alla små.
Filip hade också kul han satt där som en riktig lydig gullunge som drack saft och åt kaka.
Vi fickade över en timma och Filip var så duktig och sitta still men sen efter 1 timma
så var det att börja springa i väg.
Jag hade Filip i mitt knä fan vad tungt det är det fanns inga barn stolar så typsikt när
man ska fika och behöva ha ett barn i sitt knä phu så tungt.
jag gillar värkligen inte att han sitter i mitt knä när jag dricker varmt kaffe han
kan bränna sig då och jag kan inte sluta dricka kaffe.Filipvill ju smaka på allt
jag har och röra vid allt som är på bordet.
Efter jag satt ner Filip på golvet börja han springa i väg in till resturangen och störa
folk som satt och åt.Haha där såg man direkt hur gammal gubbar kollat snet på oss.
Stackars det gubbar som inte tål barn som har redan trabbads av gubbsjkan.
Det är hemskt med gubbskjuka då vill man bara ha lugn och rå och tänka på sig själv
inga barn och inga andra folk som väsnar och springer runt.
haha låt barn springa runt och hoppa på er :-)
Men efter Filip sprungit lite så gick vi hem.

Nu är vi hemma blir väl att åka i väg till posten och skicka i väg min jacka
som jag fick såld i går men min mobil är det ingen som varit intresserad ut av :-(
Den som är riktig coll och sexig för en riktig brud i lyxförpackning ;-) Den ä rosa
och jätte fin.Alla som älskar rosa borde vilja ha den för den är värsta billig nu.

Filip ska snart sova efter han ätit kykling röra sen blir det ut att åka pulka en stund
innan jag ska till posten.
Ska väl små städa också.
i kväll blir det och måla hant inte och göra det värsta däsperatapersoner som skrev hela tiden
till mig i går angående min jacka ojoj vad mycket mail man fick i går.
Skönt att få lite pengar nu men jag vill ha mer pengar :-)

puss o kram mammatingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0