Nu e det helg helg.


Gött gött gött det är helg nu har en bra helg och se fram i mot.
I morn blir det till och firar farbror J som fyller 31 år och då är det
31 års fest kan ni räkna ut att det blir.
Så det blir på eftermiddagen innan det ska man ju hinna med
och fixa skrotten hjäklar jag får ju ingen V70 som jag vill ha
får fortsätta och ha skrotten ett tag till.*suck* fast nu tror
ni säkert att jag har en jätte jätte gammal pärla men helt
fel så har vi en  års modell 92 en 850 :-) fast det är en skrott bil
för min del bilar håller inte alls i många år för det pris
man köper dom för.
Nu skiter jag i  bilen den får skönhetsbehandling i morn
och sen efter allt mäckande då är det små söta
kakor som väntar på oss.
Fan man kanske ska passa på och köpa blommor
till födelsedags barnet då jag hatar att inte ha något
med mig.Så vi får väl se vad F säger ändå så hans bror
som fyller...

På söndag vet i undan vad vi ska göra bara planerat
att vi ska träffa ett par vänner på kvällen *kul*
Då det var ett tag sen får se om dom bara vill ha fika
eller om jag ska bjuda på mat *smaskens*
Men det visar sig innan söndag.

I dag har vi haft fullt upp här i stugan.
Började dagen med en varm dusch det kan behövas
när man små fryser hihi.
När man var klar med det gick man ut på promenad
hade bestämt mig för att handla lite gick till konsum.
Köpte karamelfärg i blå och mjöl och lite annat.
Efter man hade stått i en kö så var det till slut
min tur det var en sjuk lång kö som jag ståg i kändes
som det aldrig skulle bli min tur.
Vad glad man var när man kom fram till kössörskan
tjoho min tur ÄNTLIGEN så kändes det för mig öh.

Så var man bara tvungen att gå hem och börja med
maten jag åt kykling ris och min jordnöttsås och mums
så god den blev gick värkligen och äta den i dag.
Någon som kommer över någon dag till mig?
Så kan jag bjuda på mat ;-)
F åt också kykling fast med strips till hehe.

Efter maten stack F till extra jobbet jag blev kvar
här med Filip då passade mammatingeling
på att göra en blå trolldeg.
Jag tyckte det var kul och hålla på Filip
tyckte inte det var så kul då han ville helst
ha det i munnen *uscha puscha*
Men han tyckte degen var lite läskig han gjorde massa
konstiga minner haha ni skulle ha sett min söta son.
Medans lillen höll på att undersöka sin deg så passade
jag på att göra massa figurer :-)

Nu är det kväll har just sett på lets dance och snart
dax för sängen.
Trevlig helg alla läsare välkommen åter
/mammatingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0