Plask

Hjälp vad fort den här dagen har gått nu är det redan kväll
och Filip han sover redan.
I dag efter dagis så var Filip hos gammel mormor hon ringde och
frågade om hon fick gå och hämta honom i dag?
Och jag tyckte det lätt jätte bra så det fick hon göra
jag vet att hon tycker det är roligt att få mämta Filip
och ha honom i några timmar hos sig.

Min dag gick till och städa fast man har inge lust och städa
så det blir inte supper rent haha jag längtar tills jag får
något störa så man får glädjen tillbaka.
Efter städningen tog jag rensade lite kläder
jag fundera på om jag ska sälja kläder här
eller på tradera? ja det får jag fundera på.
När jag var klar med det så fanns det fortfarande massa kläder
som jag fortfarande har svårt och göra mig av med.
Så garderoben blev inte så stor skilnad men lite
bättre blev det i alla fall.
När man var klar med det så laddade jag upp mina
bilder på datan så nu kan jag bjuda på massa bilder
till er :-)
Efter det så fortsatte jag och måla på min sommar tavla.
Svår toch veta exakt hur den ska se ut då också F är
med och bestämmer fan jag är inget proffs på att
måla därför blir det som det blir :-)hihi.

Kl blev 6 då var det dax att hämta jag tog på mig
kläder och gick ut i plask vädret gud snön hade
smällt bort bara lite som är kvar nu *snyf*
Det var ju så vitt och fint i morse synd att det
redan ska bli plask i plask.
anntingen ska det vara snö eller vår
så man inte behöver bli blöt när man går
utanför dörren.

När man kom till mormor så satt Filip
på golvet och åt kex *hjälp* vill inte
ens veta hur många kex han har ätit i dag.
Får bara ont i magen om jag tänker på det
men trött var han i alla fall när vi kom hem.
Föresten han fick en bil ut av gammel mormor i dag.
Den tycker han är skoj så den lekte vi med i kväll.

Men vi lekte även en annan lek vi lekte
affär.
Kolla här

haha ni ser ju hur kul han har haft det i dag även med lilla mig.
Vi hittade en lång stor skjorta i rosa ;-)
Den var väldigt rolig och leka med.

Puss mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0