Promenad kväll.


I dag har dagen varit lugn och jag är i alla fall
något piggare fick sova till 11 i dag.
Som vanligt när vi gick upp åt vi frulle och gjorde oss iordning.
Efter man var klar med det passade Filip på och
busa han är lite i trots åldern nu allt han inte får röra rör
han och säger man ajaj och bär bort honom där i från
visar han sin sura min och börja gråta.
Men efter några sikunder så är han glad igen
och sitter på sama plats vid cd skivorna där
han inte får vara allt är ju så skoj och titta på nu :-)
Mammas lilla guldklimp är en riktig buse i dag.

När kl var 1:30 blev det fisk bullar och potatisen
självklart skulle f äta korv med bröd så Filip ville
också ha det så då fick han 2 korvar.
Jag gav honom fiskbullar o lite potatis och han vill
äta fort fast jag säger att han ska äta lugnt.
Men innan man hinner säga att han måste vänta en stund
på fiskbullarna tills det svallnar så bränner han sig  i munnen :-(
Gluffs gluffs vill ha allt på en gång.
Stackars Filip han ville inte ha mera mat.

Efter maten blev det till att gå och hälsa på S hon ville
så gärna att vi skulle komma och hälsa på så
då var vi över där i några timmar och lekte med
Filip och tog en fika :-)
Riktigt trevligt och kunna träffa S i bland då det inte
alls blir så ofta.Hon jobbar och har fullt upp.

Kl 5 så kom vi hem då var det bara springa nertill tvätten
skulle ju tvätta i dag så allt ska lukta gott.Efter det blev jag så
trött så jag var bara tvungen att ta mig en hjäklig lång promenad
för att piggna till. så 40 minuter var man ute *good girl*

Vet ni mina favojenas som är mörka som sitter perfekt
på mig har fått 3 st hål och jag vet bra inte vad jag ska göra
med dom.Har ingen lust och köpa nya jeans har inte råd med
det den här månaden då det nämligen några som fyller.
Så nästa månad kanske jag kan shoppa nya jeans.
Funderar stort på att kasta dem nu.
Fast jag gillar jeans med hål men då måste
det vara ljusa annars gillar jag inte det :-P

Nu i kväll väntar jag på att tvätten ska torka så man kan
hänga upp den.
Sen lär det inte bli så mycket mer nu i kväll kanske en
film kan locka mig och hålla mig vaken jag är så ap trött.

pöss mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0