Rockstjärna nr 1


Movie star ahh movie star ahha du tror du är stjärna movisetra ahha
MOVIESTAR AHAHA det är klart du är en stjärna.
Alla fall mammas movie star stjärna :-)

I kväll åkte vi pulka när det var mörkt ups det skulle vi faktist inte
ha gjort var ju jätte kul att åka i backen och låta mamma o pappa dra dig
i pulkan men i slutet hände något dumt som inte får hända.
AJAJ Stackars Filip åker in i en tag buske aj aj aj vad dumt.
Han blir jätte ledsen och jag blir jätte rädd.
Men som tur så gick det bra *phu vad bra*
Efter allt pulk åkande gick vi in och rockade till mora träsk.
Filip älskar ju mora träsk han dansar till dom och vet precis hur man
dansar till klappa händerna och huvud axlar knä och tå.
Han kommer bli en moviestar.
För han är ju så pass duktigt med och dansa och sjunga :-)
Nu sover mammas lilla movie star blir nya friska tag i morgon
då blir det mer dans och rock men även ska Filip få följa med
oss och kolla på lägenhet.
Nu vet jag bara inte vart jag vill bo??????
För där jag vill bo kan man få vänta i flera år på lägenhet och det
är typ akut för det är nu vi behöver flytta.
Och tar vi en lägenhet nu förlorar vi alla våra poäng men sen om några
år ska vi flytta till hus om allt går som det ska.
Pöss mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0