Skräck ödla.

Photobucket
God morgon alla kära blogg läsare.
Måste bara få börja med och berätta hur trött jag var i morse Filip skulle
nämligen till dagis på morgon och han sov som en stock.
Jag hade ställt mobilen på rigning kl 07:30 vaknade ut av mobilen i morse
och var så pass trött och tänkte äh  Filip sover jag kan säkert sova till 8
och det gick jätte bra för Filip sov ju :-) och så blev kl 8 och jag hade somnat
så djupt höll på och drömma mig bort så vaknar man ut av den dumma
eländiga mobilen *låt mig få sova*
Nej bara gå upp och stänga av den.Så låg jag i sängen och väntade
på att Filip skulle vakna till slut så vaknade han kl 08:20.
Då gick jag upp och gjorde fulle till oss sen var det bara ta på
oss kläader och kila ut i blåsten.


Jag har ju en ny mobil nu känns ju jätte gött det och ha
så nu är man med det senaste 2009 haha så jag känner
mig inte så gammal :-)
Och min mobil använder jag alltid som väckarklocka
och den är så skön har så bra låtar till som väcker mig
på morgonen nu :-)
Mot min föra mobil skrek det om så man fick russa upp
och stänga av den så ingen granne skulle vakna ;-P
Jag är så njöd med min mobil
jag kan ändra fäg på den och göra egna
bakgrundsbilder det är skit häfftigt.
Äntligen så känner man sig modern med senasde mobilen.
Haha jag som hade min samsung i 2 år nu har jag en ny :-)
När jag köpte min mobil fick jag med jätte mycket bra saker
Fick bland annat med Bluetooth,laddere till den headset och
usbkabel.Och nästan allt ar i rosa förutom den vanliga mobil laddren.
Men synd för jag som älskar rosa men allt kan inte vara i rosa.
Men min Bluetooth är i rosa och tillå med den laddaren är rosa.
Jag tycker i alla fall att jag har en grym mobil
då jag känner mig så modern i den.

När vi gick till dagis så hade jag inte ens sminkat mig då jag
tänkte det kasnke regnar och så var det mörkt.
Men i alla fall så regnade inte men blåste gjorde det.
Och när ajg kom till dagis så var jag trött *jäsp*
och där skulle man ta av sig Filip kläder och han sprang runt
och busade så jag fick jagga den lille busungen.
Till slut så lugnade han ner så då kunde jag ta av honom kläder
och hänga upp det sen fick han gå in och leka.
Men så trött som jag var och inget smink och håret
uppsatt som en helikopter så tyckte jag att jag såg ut
som en skräck ödla mina ögon var så trötta
och håret hade inte ens kammat.
Men det kanske var tur att jag hade det uppe som en
helikoppter för det blåste så mycket så det störde mig inte :-)
Är det ytsläppt och det blåser så kan det bli jobbigt till slut.
Tur att man inte pluggar längre då har jag ett krav på mig själv
att man måste vara så snygg.
Tänk alla gånger man gjorde sig snygg inför plugget
och dem gånger man gick till plugget håret utsläppt och stylad
och fullt med smink i hela ansikte skit snygg vart det ju när man hade
gjort sig fin inför en skoldag men sen går man ut och kommer till skolan
då det regnat på mig håret är platt och inte alls stylad och sminket har blandat
i hop sig och allt är bara kass smet hit och dit.
Bara gå in på toaltten och tvätta av sig och föröska fixa håret igen.
För det var inte allitd man hant och sminka sig i skolan när man kom på
sista minuten.Och sen hade man tillbringat över 1 timma fram för spegeln
för att vara snygg för dagen men i bland så blev det bara massa kladd ut av det.
Så det kanske är bra att få vara en skräck ödla i dag för jag lider inte i dag
att jag måste sminka mig varje dag.
Jag vet att min älskling och min son tycker jag är lika fin för det.
Jag har världens bästa familj.


Filip är nu i alla fall på dagis jag är hemma F ligger och i sängen
och snarkar som en? ja jag vet inte vad men det låter högt mohahaha.
Så han får väl sova så länge han vill jag ska inte störa honom då jag
har andra saker för mig och göra :-)
Ska nämligen diska och hänga in tvätt *suck*
Men det är sånt man måste göra när man är hemmafru
hade faktist varit roligare med ett jobb.
Eller att ha en ny lägenhet det skulle vara roligt
känns som man aldrig ska få en ny lägenhet
vet i fan vart jag vill bo heller.
Där jag vill bo är det kö i flera år
usch kan man inte bara skrämma i väg folken
som bor där.
För jag bor i en trång liten 2a och nu vill ja ha störe
och nytt börja bli trångt här.
Ge mig en lägenhet nu


Tänk om det bara var så enkelt att skirva NU
så får man en lägenhet men så är det aldrig :-(
Kanske får bosätta mig här för alltid.
Ja tills man har jobb och flyttar till hus.

Nej usch mig nu ska jag inte gnälla ska ta
hand om tvätten nu och fixa lite.

Puss mammatingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0