Tävling vinn hår


Drömmer du om ett Hollywoodhårsvall så ska du vara med i denna underbara tävling.. Jag lottar nämligen ut en clip- on hårförlängningset i valfri färg och i längden 50 cm. MÄNGD: 7 ST CLIP ON BITAR SOM HAR OLIKA BREDD:  1X 20 CM, 2X15, 2X10, 2X 5 CM  KVALITET: REMY, ÄKTA MÄNSKLIGT HÅR från rapunzelofsweden.se.

För att tävla så skriver du bara en liten kommentar eller två i detta inlägg, du får gärna tipsa om tävlingen i din blogg om du har någon, dock inget måste.. Tävlingen avslutas den 18/1-09 kl 23,59.. Lycka Till!

Jag är absolut med i den underbara tävlingen då jag drömmer om långt hår.
Jag vill känna mig snygg nu inför våren och känna mig som en prinssesa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0