Titta!


Vet ni jag vill ha den där hunden en liten golden.
ge mig den vill gossa med den....

Godagens vilken glad chock jag fick när jag springer in på min blogg
har nämligen haft besök här inne ut av Dessi :-)
Hon måste ha varit i farten i dag och fixat min blogg.
Jag är jätte jäte nöjd med den den är så varm och sommrig
min nya blogg dessign gör mig så glad.

Tack rara snälla Dessi att du ville hjälpa mig och fixa min blogg
massa 1000 tack *tack tack*
Jag är så glad nu och jag som tycker det är så kul och skriva
jag trivs värkligen med min nya blogg.

I dag har det inte hänt så mycket här.
Kan börja med och berätta att lillen sov
jätte länge i morse fast han skulle i väg till dagis och det konstigasde
var att han hade somnat vid 17 i går trodde jag skulle få gå upp
jätte tidigt i morse men vi för sov oss här.
Vaknade till vid 9 och allt var tyst sprng upp till Filip och där sov han så sött
tur då kunde jag gå på toan sen väcka Filip.
Haha jag bruka aldrig ha så mycket krut upp på morgonen.
Efter man fått upp Filip var det bara väcka F som låg och sov ville
ju ha sällskap när vi skulle gå till dagis så det var bara att
gå upp för pappa :-)haha bra och komma i väg.
Innan 10 var vi på dagis sen så gick vi hem.

Hemma blev det till och ringa massa samtal tårtan som
F och jag fanns till 12 personer och kostade 220 kr skit
billig för den är så pass god ska nog ha den till mitt
kalas fest också tror jag om folk kommer annars blir
det bara något litet ;-)
Sen gick jag in på sjukhuset och jag blir illa hjäkla tvungen
att betalla 75 kr som man fick för man inte kom.
Usch man kan inte lita på sverige sjukhus längra fuck vad det suger.
Sjukhus ska ju kunna sammarbete men tydligen inte.
75 kr fatigare den här månaden för ingeting fan känns skit nu när man
är hyffsad pank i brallan.

Efter alla telefon samtal så ringde hyresvärden och berättade att
vi ska på visning i morgon vi börja bli kända hos dom :-)
Så mycket som vi går och kolla på lägenheter nu haha hos dom.
Så det blir och kolla lägenhet innan man ska hämta Filip.
Måste ju kolla på allt så man inte misar något bra :-P
Sen när telefonen var slut så passade jag på att kolla på tvn
lite bra filmer fanns det.

Innan 2 ringde Michis till  mig blev så himmla glad när hon ringde
hon bruka inte ringa inte jag heller för den delen vi bruka mest bara
prata genom msn men i dag ringde hon och gissa om jag blev glad.
Det bruka aldrig vara folk som ringer till mig i från Eskisltuna men
Michis ringde i dag och jag blev så glad och jag är fortfarande glad.
Tänk att någon bryr sig om mig och tänker på mig en vanlig dag
det är inte alla som gör det.
Tänk vad mycket jag tänker på alla mina vänner o kära vänner
som jag har kvar i Eskisltuna fan vad jag saknar er men michis är
min bästa vän hon är speciel för mig så hon betyder mest.
det är nog för vi har jämnt så kul när vi ses :-)
Fast även när jag bode i Eskilstuna hade vi kalas kul varje helg haha
men även dom andra dagar också.
Jag tänker på henne så ofta säkert varje dag någon gång .

Efter man hade pratat med Michis fick jag springa till dagis och hämta
Filip han skulle hem.När man väl var frame ville han inte hem
så det blev lite surt men gött var det och komma hem'
då blev han nöjd igen.
Blev bus och piroger här hemma.
Filip som älskar mammas bästa piroger det satt gott det.
Man blir så mätt på det mums.

Efter maten blev det promenad för mammatingeling
var ute 30 minuter går alltid ut på kvällen frisk luft
och så lungt.

Nu i kväll ska jag söka jobb måste ha jobb klarar fan inte
av och gå hemma mår skit av det
Snälla ge mig ett jobb för jag söker o söker
men jag får aldrig någon napp.
Hallå vart finns alla jobben?????

Nu ska jag i väg och söka jobb i datan ha det gött
sov sött dröm små röda söta drömmar *kärlek*
Jag hopps på jobb känns som aldrig jag kommer få något
jobb.varför ska det vara så piss svårt för att få jobb?
Puss mammatingeling

Kommentarer
Postat av: michaela

det var kul o prata lite idag =D

2009-01-26 @ 22:06:27
URL: http://michaeala.blogg.se/
Postat av: Skechers Shape - ups Fitness Shoes

<a href="http://www.skechersshape-ups.net/skechers-shape-ups-fitness-c-69.html">Skechers Shape - ups Fitness Shoes</a> and 2011 chun xia tide, new series make all brand in Asia Pacific cage's cooperative dealers and more confident. Si cage China, Hong Kong, Singapore, Malaysia and other southeast Asia area of the joint venture company chief candice chan said: "we in China,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Outlet</a> southeast Asia's partner for this very excited.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shoes</a> equipment for the footwear market can always bring new products and more style. But Shape - ups is not only a new shoes, but also the whole global shoes have long expected innovation products. Shape - ups ,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers UK Online</a> the special fitness shoes, innovation and technology that already became the model body cage's now the leading brand shoe industry.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Cheap Skechers Shape Ups </a>This winter and next spring there will be many new launch markets. Skechers Trainers " As fitness shoes market more inclined to have a truly the fitness function shoes, Shape - ups fitness shoes in mainland China, Hong Kong, Singapore and other Asian local sales growth quickly.



<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shape Ups Sale</a> brand, founded in 1992, design, development and promotion variety of male, female and children's shoes. At present in the United States has<a href="http://www.skechersshape-ups.net/"> Skechers Shoes for Women </a>become, cage is second only to Nike, in over 100 countries worldwide annual sales 8,000 million pairs, 14 billion dollar assets as the world's second-largest recreational shoe brand.

2011-06-21 @ 04:33:01
URL: http://www.skechersshape-ups.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0