Tröttast.


Hallå alla vart är solen????
Jag är så sjuk trött har varit det i 3 dagar nu vad är det för fel
på mej? Jag går ut jag rör på mig jag äter o tränar men
halå ändå så är jag trött jag orkade inte ens skriva något
inlägg i går. Jag tror nog mycket på att jag fått klarart mig
själv i 1 vecka nu med bara Filip och med allt i hemmet.
Men så skönt att F är ledig i dag *fredag*

Nu ska jag ta och berätta om går dagen då jag var så trött
och inte skriva något :-(
I går gick jag upp vid 8 som vanligt och åt frukost
med lillen han var redan uppe och lekte och hade
kul ;-) seg morsa han har tror jag nog han tycker hehe.
Jag började på störd att göra frukost och klä på oss
sen så var det bara äta frulle och springa till dagis.
Efter dagiset blev det att jag skulle hämta ut ett paket
i kiosken där vi bor jag bruka aldrig vara inne
där så hon kollade lite surt på mig.
Jag köpte godis vykort och hämtade ut mitt
paket och jag var glad :-)
och det slutade med att hon och jag pratade i en
hel timma.Haha fick även en fråga om jag köpt
paketet på tradera.jag svara ja jag lever bara
på tradera mohahaha.Nej kanske inte riktigt
så är det men jag köper ju inget här i min lilla
stad så jag är för inne på tradera och shoppar
än att gå ner till stan och inte hittar något.
Men i alla fall så tyckte inte hon heller om
stan finns ju fan inget här :-(
Michis du får ta och komma hit så får du
känna hur det är att bo här sen kan jag visa
dig runt haha.
jag börja sakna dig gumman.

När jag kom ut från kiosken så hade vi pratat
i 1 timma schit vad länge hon i kiosken kunde
prata en pratglad liten töss.
Men i alla fall väl hemma så blev det
att öppna paket och såg om allt var helt
sen slå in det i ett stort paket som jag inte
viste vart jag skulle lägga det men i alla fall
så hittade jag en plats efter allt letande.
Paketet var så *STOOOORT*

Så var man klar med det och så kom jag på
att jag hade lovat F att städa upp här men jag började
käka godis och blev sjuk trött så jag gick och la mig.
Och vaknade inte förän 1 och där ligger jag och inte
har gjort ett skit.
Telefonen ringer svarar det är gammel mormor som
undrar om hon får leka med Filip? jag svara ja vist jag hämtar
honom sen  i kväll hos dig svarar jag då är även F hemma ring
om det är något.

Så nu hade jag fått barnvakt så var det bara börja diska
och städa sen så var man klar med det.
Sofftade här hemma när man var klar med det.

Vid 5 kom Fredrik och ängligen kunde vi stor handla med
bil gött gött gött kan jag lova.
Det var så mycket folk i butiken fullt med folk
förstår inte vad gammlingarna ska ut och göra så sent när
dom är hemma hela dagen.Och på en torsdag då vill
man helst undvika och handla.
Vi var nästan klara på 20 minuter tills jag sa till F att
vi ska äta kykling i dag med jordnöttsås.han bara tyo whate vad säger du?
Ja vi ska äta det i dag.
Så vi börja leta efter allt som behövs i en asiatisk sås.
Hjälp mig hur lång tid det tog och hitta allt man skulle ha.
vet inte hur länge det tog men lång tid tog det
för vi var inte klara för än 7.
Så var det bara hämtta Filip och han var dyng trött så
vi fick skipa kyklingen och allt gott.
Och jag var hungrig som ett troll men
så ringer min underbara man och beställer pizza *mums*
Var så hjäkla gott och äta det.
Vi hyrde även film och en polare till F kom över och vi hade
en riktig myskväll.

i dag blir det att shoppa ska till ikea och rusta lite
saker jag ska ha.
Åter kommer någon gång senare.
Ska väl ta och åka nu.
Ha en trevlig dag och så en trevlig helg
pöss pöss


Kommentarer
Postat av: michaela

tradera är bäst! =D bättre än myrorna haha

2009-01-23 @ 14:41:57
URL: http://michaeala.blogg.se/
Postat av: Skechers Shape - ups Fitness Shoes

<a href="http://www.skechersshape-ups.net/skechers-shape-ups-fitness-c-69.html">Skechers Shape - ups Fitness Shoes</a> and 2011 chun xia tide, new series make all brand in Asia Pacific cage's cooperative dealers and more confident. Si cage China, Hong Kong, Singapore, Malaysia and other southeast Asia area of the joint venture company chief candice chan said: "we in China,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Outlet</a> southeast Asia's partner for this very excited.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shoes</a> equipment for the footwear market can always bring new products and more style. But Shape - ups is not only a new shoes, but also the whole global shoes have long expected innovation products. Shape - ups ,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers UK Online</a> the special fitness shoes, innovation and technology that already became the model body cage's now the leading brand shoe industry.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Cheap Skechers Shape Ups </a>This winter and next spring there will be many new launch markets. Skechers Trainers " As fitness shoes market more inclined to have a truly the fitness function shoes, Shape - ups fitness shoes in mainland China, Hong Kong, Singapore and other Asian local sales growth quickly.



<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shape Ups Sale</a> brand, founded in 1992, design, development and promotion variety of male, female and children's shoes. At present in the United States has<a href="http://www.skechersshape-ups.net/"> Skechers Shoes for Women </a>become, cage is second only to Nike, in over 100 countries worldwide annual sales 8,000 million pairs, 14 billion dollar assets as the world's second-largest recreational shoe brand.

2011-06-21 @ 04:25:58
URL: http://www.skechersshape-ups.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0